رئيس هيئت واليبال کرمان گفت: با اعمال سياستهاي يک بام و دو هواي وزارت نيرو تيم برق کرمان از سوپر ليگ واليبال کنار مي رود.

به گزارش خبرنگار ورزشي مشرق به نقل از مهر، علي رضايي ضمن انتقاد از سياستهاي خاص يک بام و دو هوايي وزارت نيرو اظهارداشت: وزارت نيرو حدود 40 سال است که از تيم فوتبال برق شيراز حمايت کرده است و حتي سقوط اين تيم به ليگ دسته يک فوتبال هم مانع ادامه حمايتهاي مالي وزارت نيرو نشد اما برق کرمان که تنها طي دو سال حضورش در سوپرليگ واليبال جزء هشت تيم برتر ايران قرار گرفت همچنان در تکاپوي مجوز کتبي از وزارت نيرو براي ادامه فعاليت در سوپر ليگ واليبال کشور است.

وي ادامه داد: انتقاد واليبال استان کرمان از وزارت نيرو اين است که چرا تيم فوتبال برق شيراز با هزينه ميلياردي 40 سال است فعاليت مي کند ولي واليبال برق کرمان که تنها با 600 ميليون تومان که معادل قرارداد يک بازيکن برق شيراز است مي تواند دهها بازيکن را جذب و هزاران طرفدار را خوشنود کند مورد بي مهري قرار گرفته است.

رضايي افزود: حل مشکل بزرگ ورزش کرمان از عهده هيئت اي ورزشي استان و مديرکل تربيت بدني ساخته نيست بلکه استاندار و معاونين وي بايد چاره اي براي حل مشکلات بيابند.

وي اضافه کرد: هيئت واليبال استان کرمان تاکنون دو بار قرعه کشي فدراسيون واليبال سوپر ليگ را با درخواست مهلت تيم برق براي ثبت نام به تعويق انداخته است و امروز آخرين روز ثبت نام در ليگ بود.

رضايي با اشاره به اينکه دو سال قبل نيز تيم برق کرمان دير به بازيها وارد شد، گفت: آن زمان خود هيئت ورودي مسابقات را پرداخت و تيم در نهايت در هفته سوم به بازيها وارد شد.

وي تصريح کرد: هيئت واليبال کرمان طي چند سال گذشته براي جذب اسپانسر تمام تلاش خود را به کار بسته است اما متاسفانه موفق به جذب اسپانسر براي تيم خوب واليبال نشديم و در حال حاضر هم حرف هيئت نزد افراد مسئول زياد معتبرنيست و استاندار کرمان بايد به عنوان رئيس شوراي عالي ورزش استان مشکل تيمهاي ورزشي که به دليل عدم حمايت مالي در حال حذف از ورزش حرفه اي هستند را حل کنند.

رضايي اظهارداشت: در استانهاي ديگر به جاي بخشي از ماليات يا همه ماليات کارخانه تيمي را براي حمايت به بنگاه اقتصادي واگذار مي کنند که در کرمان نيز اين روش مطمئنا براي جذب کارخانجات و شرکتهاي بزرگ اقتصادي که تعدادشان در استان کم نيست به حوزه ورزش حرفه اي جوابگو خواهد بود.

رئيس هيئت واليبال استان کرمان گفت: بايد براي دراز مدت مشکل ورزش حرفه اي را حل کرد و چرايي عدم حمايت بنگاههاي اقتصادي استان از ورزش حرفه اي بررسي شود، با توجه به وضعيت کرمان و قرار گرفتن در مسير ترانزيت مواد مخدر شرايط خاصي داريم که ورزش و شادابي ناشي از ورزش مي تواند گره گشاي امور باشد.

در حالي که امروز آخرين مهلت ثبت نام تيمهاي سوپر ليگ واليبال است مجوز کتبي ادامه کار تيم واليبال برق کرمان از سوي وزارت نيرو صادر نشده است و برقيها در التهاب ماندن يا رفتن از سوپر ليگ واليبال به هر دري مي زنند.

تيم برق کرمان تنها در صورتي مي تواند در سوپر ليگ حضور خود را ادامه دهد که وزارت نيرو اندکي نگاه خود را به سمت اين تيم کرماني که در غياب گل گهر سقوط کرده تنها نماينده واليبال استان کرمان در سوپرليگ است معطوف کند و هزينه حضور اين تيم در سوپر ليگ را پرداخت کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس