کد خبر 893284
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
امیر حاج رضایی

کارشناس فوتبال ایران گفت: پرسپولیس مربی متین و با شخصیتی همچون برانکو دارد و با وجود بسته بودن پنجره نقل و انتقالات برای تیم همچنان مثبت صحبت می‌کند.

به گزارش مشرق، امیر حاج‌رضایی در خصوص شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و بازی برابر الدحیل قطر اظهار داشت: پرسپولیس در خانه حریف بازی خوبی از خود  به نمایش گذاشت و حتی می‌توانست با برد قطر را ترک کند اما این اتفاق میسر نشد.

 


وی افزود: در بازی برگشت شاگردان برانکو در آزادی و در مقابل هواداران خود به مصاف نماینده قطر می‌روند و این موضوع احتمال برد پرسپولیس را بیشتر می‌کند. البته این احتمال وجود دارد که حوادثی رخ دهد و خیلی از چیز‌ها تغییر کند. امیدوارم که این حوادث برای الدحیل قطر بد و برای پرسپولیس خوب باشد و فقط شاهد اتفاقات بد برای نماینده قطر باشیم. من نگاهی امیدوارانه به این بازی دارم.

کارشناس فوتبال ایران در ادامه گفت: پرسپولیس مربی متین و با شخصیتی همچون برانکو دارد و با وجود بسته بودن پنجره نقل و انتقالات برای تیم همچنان مثبت صحبت می‌کند و این بسیار عالی است.

حاج رضایی در مورد شرایط استقلال برابر السد قطر نیز تصریح کرد: با توجه به باخت ۳ بر یک استقلال برابر السد در تهران، شاگردان شفر از شانس کمی برای صعود به مرحله بعد برخوردار هستند. هیچ چیز برای استقلال تمام شده نیست و نباید رای قاطع در این مورد صادر کرد. حتی مربی السد نیز در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که هنوز کار تمام نشده است و ما یک بازی دیگر در پیش رو داریم. استقلال در این بازی از شانس کمی برای پیروزی و صعود برخوردار است.

کارشناس فوتبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: استقلال امسال مشکلات زیادی داشته که در عملکرد این تیم تاثیر گذاشته است. این تیم بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار زیادی از دست داده ، مدیریت این تیم تغییر کرد و ای باشگاه مشکلات مالی زیادی داشته است. درحال حاضر استقلال بازیکن کلیدی و تاثیرگذار ندارد و باید در نیم فصل چند بازیکن کلیدی و مهم جذب کند تا نقاط ضعف این تیم پوشانده شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس