کد خبر 892824
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
حسن روشن

پیشکسوت باشگاه استقلال دست از مصاحبه های آنچنانی خود در مورد این تیم بر نمی دارد. حسن روشن همیشه طعنه هایش را به این و آن می زند.

به گزارش مشرق، حسن روشن که تجربه حضور در جام جهانی را داراست و گل‌های بین المللی مهمی در کارنامه اش دارد، علیرغم رفاقت صمیمانه با مدیریت باشگاه، در پاسخ به سوال ما در خصوص شرایط آبی پوشان، گفت: «استقلال مهم‌ترین تیم ایران است که دو بار تجربه قهرمانی در آسیا را دارد. این تیم باید با مدل فوتبالی که بازی می‌کند، پشت همه آسیا را بلرزاند. حالا هم که یک مربی آلمانی را با دلار ۱۵ هزار تومانی روی نیمکت شان دارند پس از هیچ حریفی نباید بترسند.»

 

روشن اضافه کرد: «باخت در فوتبال درست مثل پیروزی، یک امر عادی است. اگر باختید، اهمیت ندارد، اما بعد از باخت باید بتوانید برگردید. الان همه چیز برای جبران شکست ۳ بر یک مقابل السد ایجاد شده. باشگاه این همه بازیکن خریده، همه به هماهنگی رسیده اند، مدت‌ها استراحت کردند، بازیکنان در تیم ملی حضور دارند و روحیه گرفته اند، بازی با نفت مسجدسلیمان لغو شد و بالاخره همه چیز برای گرفتن انتقام از السد مهیا شده است.»


این پیشکسوت در نهایت گفت: «از حالا به بعد، بنده شخصا منتظر صعود استقلال هستم و امیدوارم این بار بتوانند یک کار مهم انجام بدهند و استقلال را به دور بعدی ببرند وگرنه حضور این آدم‌ها هیچ کمکی به تیم نمی‌کند.»

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
    3 0
    شما خیلی جالب هستی بارها در حق استقلال بد کردی نظر شما در مورد دلارهای برانکو چیه !؟ که چندین هزار میلیارد بیشتر از شفر گرفته !؟ شما با واگذاری و خودشیرینی ورزشگاه کاظمی رو به پرسپولیس بخشیدی در حالی که نماینده استقلال بودی ورزشگاه امان رضا رو ورداشتی در حالی که هنوز ازش بهره برداری نشده و وورزشگاه شهید کاظمی از همون فرداش استفاده شد متاسفانه شما ضربه به استقلال زیاد زدی ولی از همه هم طلبکاری یک کار مثبت که برای استقلال کردی نام ببر؟
  • موسی IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
    3 0
    تو اگه دهنتو ببندی میگن لالی؟؟؟ یه نگاهی به مصاحبه های سالهای اخیرت بنداز جز حاشیه چیزی واسه تیم نداری!! خیلی ها انتقاد میکنن ولی تو فقط تخریب و حاشیه سازی میکنی.کافیه یه پست کوچیک بهت بدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس