کد خبر 892712
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
الدحیل

مدیر ورزشی الدحیل تاکید کرد که تیمش به دنبال کسب پیروزی در دیدار برگشت برابر تیم فوتبال پرسپولیس است و همه چیز آماده درخشش این تیم است.

به‌ گزارش ‌مشرق، تیم الدحیل خود را آماده دیدار حساس برابر تیم فوتبال پرسپولیس در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌کند.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که تیم قطری توانست در دیدار رفت با یک گل به پیروزی برسد.

اسماعیل احمد، مدیر ورزشی الدحیل قبل از  این دیدار، گفت‌: دیدار بسیار سختی پیش‌رو داریم. در دیدار رفت تنها با یک گل به پیروزی رسیدیم و این کار ما را برای دیدار برگشت سخت می‌کند. با این حال باید بگویم که به توانایی بازیکنان خود ایمان داریم و امیدوارم که روز بازیکنان ما باشد و آن‌ها بتوانند بهترین بازی خود را به نمایش گذارند.همه چیز آماده درخشش ما در این دیدار است.

او ادامه‌ داد: در چند روز اخیر بدون بازیکنان ملی پوش خود تمرین کردیم. با این حال شرایط تیم خوب است. به توانایی تیم خود  ایمان داریم و به دنبال پیروزی در خانه حریف و نهایی کردن صعود خود به دور بعد هستیم. تمام بازیکنان تمرکز بالایی برای پیروزی در این دیدار دارند و می‌دانند که چه ماموریت سنگینی دارند. الدحیل می‌خواهد برای نخستین‌بار در تاریخ خود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

مدیر ورزشی الدحیل در پایان سخنانش برای السد دیگر نماینده قطر هم که قرار است از استقلال پذیرایی کند آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری کرد که هر دو تیم قطری به نیمه نهایی راه پیدا کنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
    0 1
    اشنالله تیم لنگ لوله میکنه تا به ما نخندن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس