وزنه برداری

مدال نقره و برنز مسابقات وزنه‎برداری معلولان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در دسته ۱۰۷ کیلوگرم به نام نمایندگان ایران ثبت شد.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت های وزنه برداری معلولان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه و در چارچوب روز پنجم این رقابت ها که در ژاپن جریان دارد، علی اکبر قریشی در دسته ۱۰۷ کیلوگرم با مهار وزنه‌های ۲۲۲، ۲۳۰ و ۲۳۸ کیلویی به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

در همین دسته سامان رضی دیگر نماینده‌ ایران با ثبت رکورد ۲۲۲ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد. 

با کسب این دو مدال مجموع مدال های ایران در رقابت های وزنه برداری معلولان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به ۶ مدال رسید.  

در روز نخست مسابقات وزنه برداری معلولان قهرمانی آسیا واقیانوسیه، علیرضا ایزدی در رده سنی جوانان با مهار وزنه ۱۴۰ کیلویی، رکورد جهان و آسیا را شکست و به نشان طلا دست یافت. ایزدی در بخش بزرگسالان نیز در جایگاه سوم قرار گرفت و صاحب مدال برنز شد. بعد از آن سید یوسف یوسفی در وزن ۵۹ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد. در این روز در دسته ۶۵ کیلوگرم نیز امیرجعفری و صمد عباسی از کسب مدال بازماندند. همچنین  روح الله رستمی در دسته ۷۲ کیلوگرم به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. روز گذشته هم حامد صلحی پور در دسته ۹۷ کیلوگرم صاحب مدال طلا شد. 

در ادامه مسابقات وزنه برداری معلولان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه امروز منصور پور میرزایی و سیامند رحمان بر روی تخته می‌روند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس