کد خبر 892544
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
فرهاد مشیری

مشیری مالک ۶۸،۶ درصد از سهام باشگاه اورتون خواهد شد.

به گزارش مشرق، باشگاه اورتون اعلام کرد که فرهاد مشیری با ارتقای میزان سهام خود در باشگاه و تبدیل شدن به سهامدار عمده، تعهد خود را به باشگاه بیش از پیش ثابت کرده است.

مشیری که پیش از این ۴۹،۹ درصد از سهام باشگاه را در اختیار داشت، در زمان سرمایه گذاری اولیه خود توافق کرده بود که از طریق هولدینگ Blue Heaven، سهام خود را تا ۱۸،۷ درصد دیگر هم ارتقا دهد. این به معنای آن است که او حالا ۶۸،۶ درصد از سهام باشگاه را در اختیار گرفته و به سهامدار عمده تافی ها تبدیل شده است.

طبق بیانیه اورتون، سهام مشیری تا حداکثر جولای ۲۰۱۹ به ۷۷،۲ درصد خواهد رسید. مشیری و شریک اقتصادی وی، علیشیر عثمانوف موسسان هولدینگ Red & White بودند، هولدینگی که در سال ۲۰۰۷ در باشگاه آرسنال سرمایه گذاری کرد. مشیری در سال ۲۰۱۶ سهام خود در آرسنال را به عثمانوف واگذار کرد تا برای سرمایه گذاری در اورتون آماده شود. 

عثمانوف به تازگی سهام خود در آرسنال را به استن کروئنکه واگذار کرده، اتفاقی که به شایعات همکاری مجدد مشیری و عثمانوف، این بار در آرسنال دامن زده است.

مشیری در برنامه های خود برای اورتون، سعی در تبدیل این تیم به یکی از مدعیان لیگ قهرمانان داشته، اتفاقی که تاکنون محقق نشده و باشگاه از آن زمان پیشرفت قابل ملاحظه ای در نتیجه گیری نداشته است. با این حال سرمایه گذاری جدید می‌تواند هوداران را به تعهد مشیری به باشگاه مطمئن کند. احتمالا نخستین هدف مشیری، ساخت ورزشگاهی جدید در بندر لیورپول خواهد بود.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس