کد خبر 892492
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
احسان حدادی

قهرمانی پرتاب دیسک بازی‌های آسیایی با تاکید بر اینکه تا المپیک ۲۰۲۸ انگیزه مسابقه دارد، گفت: نخستین ورزشکار ایرانی می‎شوم که ۶ طلای بازی‎های آسیایی را در اختیار دارد.

به گزارش مشرق، احسان حدادی که در هجدهمین دوره بازی های آسیایی و در رقابت های پرتاب دیسک برای چهارمین دوره متوالی موفق به کسب مدال طلا شد، امروز با حضور در وزارت ورزش با مسعود سلطانی فر دیدار و گفتگو کرد.

بعد از انجام این دیدار، احسان حدادی با بیان اینکه رفتار  و محبت آقای سلطانی فر نسبت به قهرمانان ملی واقعا پدرانه و مسئولانه است، گفت:  همین موضوع باعث دلگرمی است. وزیر ورزش از من خواست با تمام توان برای مدال طلای بازیهای المپیک تلاش کنم  وزارتخانه و فدراسیون همه گونه حمایتی از شما خواهد داشت. 

وی که در المپیک لندن به عنوان نایب قهرمانی دست یافت، خاطرنشان کرد: تا المپیک ۲۰۲۸ که ۴۲ ساله می شوم،  انگیزه حضور در میدان دارم و قول می دهم نخستین ورزشکار ایرانی باشم که  ۶ مدال طلای بازی های آسیایی را خواهد گرفت. 

ملی پوش دوومیدانی ایران درباره تقدیم مدالش به رییس جمهور گفت: همین جا اعلام کنم من به آقای روحانی رای دادم و هیچوقت از آن پشیمان نیستم. می دانم دولت و کشور در چه شرایط سختی، ورزش و قهرمانان را کمک می کنند و برای همین ما هم در کنار مردم کشور و مسئولان برای حل مشکلات ایستاده ایم. 

رکوددار پرتاب دیسک آسیا گفت: تمایلی ندارم به حاشیه بروم. همه من را تمام شده می دانستند ولی با کمک خداوند و خانواده ام و با تلاش زیاد بازگشتم. اینکه می گویند ورزشکار پر  خرجی هستم درست نیست. برای طلای المپیک و قرار گرفتن در بین بزرگان جهان بایستی هزینه کرد و با مربیان بزرگ کار کرد تا نتیجه بگیریم. حقوق ماهیانه من تنها یک میلیون و دویست هزار تومان است که از کمیته ملی المپیک و صندوق حمایت از قهرمانان می گیرم. 

وی حدادی درباره نتایج کاروان ایران در بازیهای آسیایی گفت: بهترین و کیفی ترین کاروان را داشتیم. اگر تمام بازیها در جاکارتا متمرکز بود حتما در جدول مدالی جایگاه بالاتری پیدا می کردیم ولی من از نتایج کاروان ایران و بخصوص دو و میدانی راضی هستم. 

احسان حدادی درباره آینده و زندگی قهرمانی گفت: دوست دارم ازدواج کنم و بسیاری از قهرمانان در سن من با کمک خانواده توانسته اند موفقیت های بیش‌تری بدست بیاورند و شاید در آینده نزدیک این اتفاق بیفتد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس