کد خبر 892410
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
پورموسوی

سرمربی فولاد خوزستان می گوید دلیل برکناری ام اصلا فنی و فوتبالی نیست و در این خصوص آقایان هیات مدیره باید پاسخگو باشند.

به گزارش مشرق، سیروس پورموسوی بعد از جدایی از فولاد در خصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت.

 

او در خصوص دلایل قطع همکاری باشگاه فولاد با وی گفت: در خصوص دلیل تصمیم باشگاه مبنی بر قطع همکاری با بنده هنوز چیزی نمی دانم. دو روز قبل از برکناری در جلسه هیات مدیره حضور داشتم، گزارشی از ۶ بازی تیم فولاد ارائه دادم سپس بعد از دو روز تمرین با تیم، باشگاه من را خواست و گفتند که هیات مدیره تصمیم بر قطع همکاری با شما را دارد. اینکه دلیل این عدم همکاری چه بوده را خود آقایان هیات و مدیره می بایست پاسخگو باشند. با این وجود شخصا معتقدم این برکناری اصلا فنی و فوتبالی نبود. توجه داشته باشید فعلا هفته ششم است، تیم ها با سه امتیاز در بالای جدول و پایین جدول جابه جا می شوند. در هفته ششم هیچ اتفاق خاصی صورت نمی گیرد، نه به تیمی جام اهدا می کنند نه تیمی سهمیه آسیایی کسب می کند. متاسفانه نتوانسته ایم طبق برنامه پیش برویم. همانگونه که ابتدای فصل تصمیم بر ماندن من بود در پایان هفته ششم هیات مدیره باشگاه تصمیم دیگری گرفت که من به تصمیم شان احترام می گذارم. اما در خصوص دلایل بر کناری ام، آقایان هیات مدیره باید پاسخگو باشند. حتما همه جوانب را بررسی کرده اند که در نهایت تصمیم به عدم همکاری با من را گرفته اند. آن چیزی که برای من خیلی مهم بود نگاه مردم بعد برکناری ام بود، مردم فوتبال را خوب درک می کنند، عملکردم در فولاد مورد تاییدشان بود و برای جدا شدنم از فولاد ناراحت بودند. از این بابت خوشحالم که در مدت حضورم در فولاد عملکردم مورد قبول مردم واقع شده است.

پورموسوی افزود: مردمی که در خیابان ابراز احساسات می کنند طرفدار فولاد خوزستان هستند و یا آن تعداد هوادارانی که به ورزشگاه می آمدند همه که مخالف من نبودند. در هرجایگاهی هم مخالف داریم هم موافق، مهم آن شخصی است که در راس و مدیریت قرار دارد که می بایست همه جوانب را بررسی و سنجیده عمل کند. مطمئن هستید با برکناری من سکوها آرام می شود؟ بازهم همین اتفاق بر روی سکوها برای نفر بعدی رخ خواهد داد. بهرحال همه این اتفاق منجر به اخراج اینجانب شد و من هم به این تصمیم احترام گذاشتم.

او تصریح کرد: نمی توانم بگویم از این برکناری یا خوشحالم یا ناراحت تصمیمی بود که گرفته شد و من هم پذیرفتم شاید ناراحتی ام از این باشد که با برکناری ام نتوانستم به هدف و برنامه هایم برسیم. وقتی در جلسه هیات مدیره گزارش شش بازی گذشته را ارائه دادم و در خصوص برنامه هایم حتی در مورد جذب بازیکن صحبت کردم ، در پایان قرار بر حمایت و تلاش بیشتر بود اما بعد از ۲ روز تصمیم بر جدایی من گرفتند. در طول این مسیر و اینگونه اتفاقات تجربیاتی بدست آوردم و در حال حاضر بخاطر آرامش فولاد حرفی نزنم بهتر است. زمانی که قرارداد دوساله بستم قرار بر حمایت از اینجانب بود اما طی این مدت هیچگونه حمایتی از من نشد. چرا هیچوقت حمایت نشدم؟ آنها که برنامه های من را می دانستند. کجا از من حمایت کردند؟ فصل قبل هم از هفته های ابتدایی تا هفده هفته بالای جدول بودیم. همان چیزی که خودشان انتظار داشتند و هفتم شدیم.

در جلسه ی پنج نفره هیات مدیره ، یکی از اعضا همان ابتدای جلسه بنا به دلایلی عذرخواهی کردند و رفتند، دو نفر دیگرشان هم اعلام حمایت کردند، از ۵ نفر هیات مدیره فقط دو نفر باقی می ماند که به آن دو نفر گفتم شما من را زده اید ، هیات مدیره من را اخراج نکرد و شما باعث این برکناری شده اید. نمی خواهم به انتظارت و توقعات آقایان ورود کنم و به گذشته برگردم. تنها چیزی که میتوانم بگویم این است که در طی این دوسال از سوی آقایان هیج حمایتی صورت نگرفت.

پورموسوی در پایان افزود: فصل قبل من بعنوان سرمربی تمام توان خود را برای مسائل فنی و مشکلات درون زمین گذاشته ام و هیات مدیره می بایست مسائل بزرگتر و خارج از زمین از جمله اتفاقات سکو ها ، حمایت و دلگرمی بعد از شکست یا حتی یک حضور سر تمرینات را داشته باشند. اما این دو نفر از اعضای هیات مدیره نمی دانم چه هدفی داشته اند ؟ یا دنبال چه بودند؟ وقتی آقایان دو ماهی یکبار تشریف می آوردند جلسه و از دور همه موارد را بررسی می کنند چه انتظاری دارید؟ مطمئنا اگر از نزدیک در تمرینات و مسابقات حضور داشتند میتوانستند شکل گیری و پیشرفت تیم را ببینند تا تصمیم به عدم همکاری با سرمربی در ابتدای راه نگیرند. هر چند من را سوزاندند و این تجربه ای برای سالیان بعد خواهد بود.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس