کد خبر 892226
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲
لاریجانی نمایه

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقتصاد باید دست مردم باشد، گفت: اقتصاد کشور وقتی سازنده است که دست مردم باشد و دولت بخش خصوصی را حمایت کند.

به گزارش مشرق، علی لاریجانی عصر امروز در نشست مسئولان و مردم این شهرستان اظهار داشت: نی‌ریز قابلیت‌های خوبی دارد و توجه به آن به حق است.

بیشتر بخوانید:

انتقاد لاریجانی از مقررات دست و پاگیر

لاریجانی با اشاره مشکلات مطرح شده در این جلسه گفت: کمبود قیر به مشکل بسیاری از استان‌های کشور تبدیل شده که این پیگیری می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همه در کشور دنبال عمران و آبادانی هستند و آبادانی کشور به این نیست که چهار طرح اجرا شود. آبادانی وقتی انجام می‌شود که اقتصاد دست مردم باشد و دولت تسهیل‌کننده باشد.

وی گفت: وقتی ۹۰ درصد بودجه جاری است دیگر جای عمرانی نیست. کشور باید با یک چهارم حجم نیروهای اداری اداره شود. باید قبول کنیم اقتصاد کشور وقتی سازنده است که دست مردم باشد و دولت بخش خصوصی را حمایت کند.

لاریجانی افزود: حدود ۶۰۰ هزار میلیارد تومان طرح عمرانی نیمه تمام در کشور است و باید به بخش خصوصی واگذار شود اما برخی از اداره‌ها نمی‌خواهند این اتفاق افتد. 

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این تصور باید در ذهن مسئولان و در کل کشور تغییر کند و تا تصورات ما از اداره کشور تغییر نکند اقتصاد زاینده نمی‌شود.

این خبر در حال تکمیل است..

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس