کد خبر 892190
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲

همه ما تور مشهد را به خاطر زیارت حرم امام رضا (ع) به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنیم ولی شهر مشهد با توجه به حضور همه ساله مسافران جاذبه های گردشگری زیادی را در دل خود جای داده است که بازدید از آن ها در سفر به مشهد خالی از لطف نیست.

سفر به مشهد

برای سفر به مشهد روش های مختلفی را پیش رو دارید؛ از سفر شخصی با ماشین و قطار و هواپیما گرفته تا سفر با تور. در سفر شخصی شما آزادی عمل بیشتری دارید ولی در سفر با تور شما با  طبق برنامه کلی باید عمل کنید. سفر با تور مزایای بسیاری دارد و از جمله مزایایی که در سفر با تور مشهد وجود دارد می توان به رزرو بلیط رفت و برگشت و رزرو هتل اشاره کرد که از اصلی ترین دغدغه های سفر می باشند و همگی به عهده آژانس برگزار کننده تور می باشد. همچنین قیمت تور مشهد به مراتب پایین تر از هزینه سفر شخصی تمام می شود که این مورد به تنهایی یکی از دلایل مهم انتخاب تور است.

سفر زمینی یا هوایی به مشهد

در صورتیکه تمایل دارید با تور به مشهد سفر کنید شما می توانید در میان تورهای مشهد، تور هوایی مشهد یا تور مشهد قطار را انتخاب کنید که اغلب تورها به صورت هوایی برگزار می شوند.

به طورکلی افراد برای کاهش هزینه ها، سفر با قطار را به سفر هوایی ترجیح می دهند البته که سفر با قطار هم تجربه ی جالبی است و برای سفرهای گروهی و دسته جمعی توصیه می شود.

اقامت در هتل های مشهد

برای اقامت در هتل های مشهد با توجه به وجود بیش از 1200 اماکن مسافرتی شامل هتل ها، هتل آپارتمان ها و مهمانسراها، دیگر دغدغه اقامت را نخواهید داشت. اگر قصد اقامت در نزدیکی حرم مطهر را دارید طیفی از هتل‌های پنج، چهار و سه ستاره در اطراف حرم وجود دارد که اغلب در سمت خیابان امام رضا هستند. همچنین گزینه‌های هتل، هتل آپارتمان، خانه، اتاق و حسینیه را پیش روی خود دارید.

تفریح در مشهد

درست است که شهر مشهد به عنوان شهر زیارتی شناخته می شود ولی برای تفریح و خوش گذرانی فرصت های زیادی در انتظار شماست.

از جمله مکان های تفریحی که می توانید سر بزنید؛ پارک علمی پروفسور بازیما، پارک های آبی مشهد، شهربازی پارک ملت، پارک جنگلی وکیل آباد، مجموعه تفریحی چالیدره، باغ موزه نادری و پارک کوهسنگی مشهد را می توان نام برد.

می توانید از موزه های مشهد بازدید کنید؛ موزه مرکزی آستان قدس رضوی، موزه نان، موزه مردم شناسی و موزه بزرگ خراسان از جمله مکان های بازدیدی در مشهد می باشند.

همچنین برای بازدید از مکان های تاریخی می توانید به آرامگاه فردوسی، آرامگاه نادرشاه افشار، آرامگاه مهدی اخوان ثالث، آرامگاه خواجه مراد، آرامگاه خواجه ربیع و آرامگاه پیرپالاندوز که در حرم امام رضا (ع) قرار دارد.

در مشهد می توانید به مراکز خرید بروید و با چشیدن طعم غذاهای محلی در رستوران های معروف مشهد از گشت و گذار در این شهر لذت ببرید.

شما می توانید تور ارزان مشهد را از سایت آژانس آرشین پرواز تهیه کنید برای کسب اطلاعات راجع به تورهای داخلی و خارجی می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

آدرس وب سایت: http://www.arshinparvaz.com

این محتوا، تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس