کد خبر 892127
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
پانادیچ

مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فرستادن جاسوس به تمرینات تیم نساجی جوکی است که جواد نکونام و تیمش ساخته و خود آنها بهتر است درباره آن صحبت کنند.

به گزارش مشرق، ایگور پانادیچ در خصوص آخرین وضعیت دروازه‌بانان تیم پرسپولیس و شایعه رفتن جاسوس از سوی برانکو به تمرینات نساجی توضیحاتی ارائه داد.

 وضعیت دروازه‌بانان پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنید؟

خوشبختانه ما بهترین گلرها را در اختیار داریم و دروازه‌بان اول ما دروازه‌بان اول فوتبال ایران و تیم ملی است. امیدوارم او با همین قدرت و با همین تلاش در پرسپولیس و تیم ملی کار کند و به موفقیت‌هایش ادامه دهد. از طرف دیگر ما رادوشوویچ را هم در اختیار داریم که او هم این روزها در بهترین شرایط قرار دارد و باید صادقانه بگویم که هیچ نگرانی از بابت دروازه در پرسپولیس احساس نمی‌شود. من به عنوان مربی دروازه‌بانان پرسپولیس دغدغه‌ای از وضعیت این تیم ندارم و از طرفی هم درویشوند روند صعودی خوبی طی می‌کند و هر سه دروازه‌بان ما خوب هستند. درویشوند هم سیر صعودی خودش را دارد و وقتی این مسئله را می‌بینم به آینده امیدوار می‌شوم. من حدود سه سالی است که با این دروازه‌بانان کار می‌کنم و روز به روز بهتر می‌شوند.

بیرانوند این روزها در اردوی تیم ملی در کشور ازبکستان حضور دارد و با این شرایط احتمالاً رادوشوویچ دروازه‌بان پرسپولیس در بازی با نساجی است.

چرا که نه؟ همین اتفاق قبلاً هم رخ داده و او برای ما بازی کرده است. وقتی که در جام‌جهانی بیرانوند همراه تیم ملی بود و در تمرینات ما شرکت نمی‌کرد، رادوشوویچ در تمرینات عملکرد خوبی داشت و در چند بازی اول هم به خوبی از دروازه پرسپولیس حفاظت کرد. او دروازه‌بان شایسته‌ای است و الان هم در بهترین شرایط قرار دارد.

اما در بازی با نساجی پرسپولیس بیرانوند را ندارد و درویشوند روی نیمکت شما خواهد بود. این مسئله نگران‌تان نمی‌کند؟

چرا باید نگران باشیم؟‌ ما نگرانی از این بابت نداریم اما در نهایت برانکو تعیین می‌کند که چه کسی دروازه‌بان اصلی پرسپولیس در ترکیب تیم باشد. البته اگر نظر من را بخواهید باید بگویم که از بابت دروازه پرسپولیس نگرانی وجود ندارد و خیال همه ما راحت است. هر چند که در نهایت اینکه چه کسی دروازه‌بان اصلی باشد را برانکو مشخص می‌کند.

روز گذشته خبری حاشیه‌ای منتشر شد و رسانه رسمی باشگاه نساجی مدعی شد که  جاسوس برانکو از تمرین پرسپولیس فیلمبرداری می‌کرده است! آیا واقعاً‌ چنین اتفاقی رخ داده؟

(می‌خندد)، خب حالا مشکل چیست؟ مشکلی این است که یک نفر به تمرین نساجی رفته است؟ این مشکل بزرگی است که کسی در تمرین نساجی حاضر شده است؟‌ من به شما واضح می‌گویم که الان در تمام دنیا افراد مختلف به تمرینات تیم‌های دیگر می‌روند و حتی فیلم هم می‌گیرند. در این بین برخی‌ها مأمور می‌شوند که از تیم‌های دیگر گزارشی هم تهیه کنند. این مسئله در دنیا یک مسئله طبیعی است و اتفاق عجیبی به حساب نمی‌آید.در مورد این مسئله اما باید بگویم که این ادعا از پایه و اساس یک جوک و طنز به حساب می‌آید چرا که ما این کار را نکردیم و نیازی هم به این کار نداریم، اما این یک  جوک است که از طرف نکونام و تیمش ساخته شده و کسی نمی‌داند که این جوک درست است یا نه!

اما به هر حال این ادعایی است که انجام شده است.

درباره این جوک باید از نکونام بپرسید و خود او بهتر می‌تواند در این خصوص صحبت کند.من باید این را بگویم که ما آنالیزورهای خیلی خوبی داریم و نیازی به جاسوس و جاسوس‌بازی هم نداریم. خوشبختانه اطلاعات ما از تیم نساجی کامل و کافی است. اما این نکونام و تیمش این جوک را ساختند و خودشان هم باید درباره آن توضیح بدهند. اگر از من می‌پرسید باید بگویم این جوک از پایه و اساس صحت ندارد و ما جاسوسی به تمرینات نساجی یا هیچ تیم دیگری نفرستادیم چون نیازی به این کارها نداریم.این حاشیه را خود آنها ساختند و شاید هم این جوک از نظر آنها صحت داشته باشد اما این ادعا فقط برای خودشان است چون برای ما واقعیت ندارد و این شایعه‌ای است که خودشان به راه انداختند.

چرا چنین شایعه‌ای در این شرایط ساخته می‌شود؟

گفتم که من از این موضوع خبر ندارم اما ما درباره نساجی همه چیز، تأکید می‌کنم همه چیز را می‌دانیم و شناخت کافی از این تیم داریم و می‌دانیم که برنامه آنها در بازی‌ها چگونه است چون تیم آنالیز خیلی خوبی داریم.

صحبت‌های شما دوپهلو است و مرتباً می‌گویید که شاید نکونام بهتر می‌تواند صحبت کند.

من قویاً اعلام می‌کنم که هیچکسی را به تمرین نساجی نفرستادیم اما این ادعای آنهاست و ما درباره آن صحبتی نداریم. ما نیاز به جاسوس نداریم و برانکو هم همین صحبت‌ها را انجام داد.

بحث مشکلات مالی مربیان و بازیکنان پرسپولیس حل شد؟

در این باره نمی‌توانم حرف بزنم و این مسئله به مدیریت باشگاه برمی‌گردد اما مشکلات مالی فقط مختص به پرسپولیس نیست بلکه همه مردم در ایران با این مسائل دست به گریبان هستند. این مسئله فقط برای فوتبال نیست و مشکلات مالی همه جا وجود دارد اما با این همه می‌دانم که گرشاسبی به عنوان مدیر باشگاه پیگیر است تا مشکلات مالی برطرف شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    0 1
    ]چرند می گی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس