کد خبر 892123
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
حسین مرعشی

عضو حزب کارگزاران سازندگی در خصوص مسائل مطرح شده پیرامون شرکت عمران کرمان گفت: این طرحی است که با حضور کشاورزان در کرمان انجام می‌شود، من هم در این بین هیچ سهم و نفعی ندارم.

به گزارش مشرق، حسین مرعشی عضو حزب کارگزاران سازندگی در خصوص مسائل مطرح شده پیرامون شرکت عمران کرمان اظهار داشت: این طرحی است که با حضور کشاورزان در کرمان انجام می‌شود، کشاورزان در این طرح مالکند و عمران کرمان مجری طرح است و مسئولیت‌های بازپرداخت وام را برعهده می‌گیرد.

وی افزود: این یک وام نظارت شده است و هنوز هم اعطا نشده و در مرحله بررسی است، البته بعد از انجام کارهای مربوط به دریافت وام یک نهاد دخالت کرده است و با نامه‌نگاری با دادستانی تهران از اعطای وام جلوگیری کرده است و من هم در این بین هیچ سهم و نفعی ندارم.

عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: آقای جهانگیری این پروژه را در ستاد اقتصاد مقاومتی بررسی و تصویب کرده‌اند و این تصویب هیچ تاثیری در نامه نگاری صورت گرفته با دادستانی ندارد.

وی تصریح کرد: من در اینجا هیچ مسئولیتی ندارم و عمران کرمان مصوبات مربوطه را اخذ کرده و اکنون دادستانی در حال بررسی موضوع است و مدارکی را جمع آوری می‌کند تا ببیند تخلفی صورت گرفته است یا خیر.

منبع: دانا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    1 0
    به شهر محروم ما هم این وام ویژه داده می شود؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس