کد خبر 892048
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
سامان قدوس

هافبک تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران درباره حضور در جام ملت‌های آسیا و بازی در لیگ فرانسه به صحبت پرداخت.

به‌ گزارش ‌مشرق، ‌به نقل از سایت سوئدی اسونسکا (svenska)، سامان قدوس، هافبک ایرانی بعد از یک فصل خوب و حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در حالی به تیم آمیان فرانسه پیوست که از تیم اسپانیایی اوئسکا هم پیشنهاد داشت. حتی گفته می‌شد که یک باشگاه چینی حاضر است ۱۰ میلیون یورو قدوس را به خدمت بگیرد.

سامان قدوس در گفت‌وگویی با این سایت سوئدی به مسائل مختلفی اشاره کرد که در زیر می‌خوانید:

* در ابتدا درباره حضور در تیم آمیان برای ما بگو و این که چرا انتقال شما طول کشید؟

بله. زمان سختی برای من بود. واقعا نمی‌دانستم که چه اتفاقی رخ داده است و چرا رخ داده ولی خوشبختانه همه چیز به خوبی تمام شد و من خیلی خوشحال و هیجان زده هستم از این که در تیم آمیان بازی می‌کنم.

* شما ۴۸ ساعت بعد از حضور در آمیان توانستید برای تیم‌تان در لیگ فرانسه بازی کنید و به اولین ایرانی تبدیل شوید که در لیگ فرانسه گلزنی می‌کند چه نظری در این‌باره دارید؟

مسوولان آمیان می‌خواستند که خیلی زود برای تیم‌شان بازی کنم. من قرار بود خیلی زودتر به آمیان بروم که این انتقال خیلی طول کشید. مربی از من سوال کرد که از نظر فیزیکی و ذهنی آماده بازی هستم یا خیر؟ که من در این باره پاسخ دادم بله و به همین خاطر به میدان رفتم. خوشحال هستم که با گلزنی توانستم پاسخ اعتماد سرمربی را بدهم.

* از زندگی در فرانسه برای ما بگو؟

این جا مردم خیلی مهربان هستند و من نیز ارتباط خوبی با اعضای تیم دارم. در شهر خیلی خوبی هستیم ولی در حال‌ حاضر من در هتل زندگی می‌کنم و هنوز در منزل مستقر نشده‌ام. وقتی آپارتمانم مشخص شود شرایط برایم بهتر خواهد شد.

* آمیان با وجود قدمت زیاد حضور تازه‌ای در سطح اول فوتبال فرانسه داشته و هیچ جامی را کسب نکرده است. فکر می‌کنید بتوانید با حضور در این تیم جایگاهت را در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران بهبود ببخشید؟

بله. من همین طور فکر می‌کنم. سبک بازی آمیان خیلی به تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران نزدیک است. ما از نظر دفاعی خیلی خوب هستیم و فوتبال بسته‌ای را در زمین خودمان بازی می‌کنیم. به همین خاطر فکر می‌کنم که برای من خیلی خوب باشد چون می‌توانم با بازی در آمیان به شرایط بازی در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران عادت کنم.

* آیا بازی خاصی در لیگ فرانسه تو را جذب می‌کند؟ مثلا به نیمار فکر می‌کنی؟

تماشاگران پرشور زیادی در فرانسه حضور دارند  ولی قطعا همه منتظر تقابل با پاری ‌سن‌ ژرمن در فوتبال فرانسه هستند. البته بازی با مارسی، لیون و البته موناکو هم جذابیت  خاص خود را دارند.

* تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران سه‌شنبه در دیداری دوستانه باید برابر تیم‌ ‌ملی ازبکستان به میدان برود. هر دو تیم برای جام ملت‌های آسیا آماده می‌شوند، نظر شما راجع‌ به آن چیست؟

من می‌خواهم به طور کامل بازی کنم. کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ ‌ملی آدم باهوشی است. او می‌داند که وقتی شما مسافت طولانی را طی کرده‌اید، خسته شده‌اید ولی من دوست دارم در تمام بازی‌ها به میدان بروم. به‌خصوص بازی‌های تیم‌ ‌ملی ایران، باید منتظر بمانم و ببینم که نظر مربی چیست و آیا می‌توانم برای تیم بازی کنم یا خیر؟

* تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران برای جام ملت‌های آسیا آماده می‌شود و شانس خوبی برای کسب قهرمانی دارد، شما چه فکر می‌کنید؟

بله من هم با دوستانم دیروز (یک‌شنبه) صحبت می‌کردم و ما شانس خیلی خوبی برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا داریم و من از دوستانم دعوت کردم که برای جام ملت‌های آسیا به امارات بیایند.

* هنوز مشخص نیست کارلوس کی‌روش در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران بماند یا خیر؛ ولی به نظر می‌رسد او حداقل تا پایان جام ملت‌های آسیا در تیم‌ ‌ملی ایران حضور داشته باشد. این حضور چه تاثیری روی شما دارد؟

قطعا تاثیر زیادی روی من دارد. به خاطر او بود که من به تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران آمدم. من خیلی خوشحال و سپاسگذارم از کارهایی که او برای من انجام داد. کارلوس کی‌روش مربی خوبی است و همه این را می‌دانند و من امیدوارم تا جایی که ممکن است او در تیم‌ ‌ملی بماند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس