کد خبر 892028
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
پرسپولیس ۰ ـ نفت مسجد سلیمان ۰

رئیس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان، گفت: مشکل ما مدیریت نیست بلکه حاشیه‌هایی است که حتی باعث شد ویسی از مسجد سلیمان فرار کند.

به گزارش مشرق، عطاءالله بهادری درخصوص آخرین وضعیت مدیرعاملی این باشگاه و بازگشت کیوان بابادی گفت: آقای بابادی در یکی دو روز گذشته مجدداً به عنوان مدیرعامل باشگاه مشغول به کار شد چرا که مذاکرات طولانی با او انجام دادیم و او متقاعد شد که دوباره به سمت خود بازگردد. ساختار باشگاه ما در دست تدوین است چرا که وقتی در لیگ دسته اول بودیم وزارت نفت هزینه‌های باشگاه را انجام می‌داد اما وقتی که به لیگ برتر آمدیم باید به عنوان موسسه فعالیت کنیم که این موسسه هنوز به امضا نرسیده است هرچند که با نامه آقای شریعتی به عنوان استاندار خوزستان و رئیس شورای تامین استان من، آقای حیدری و آقای بابادی معرفی شدیم تا مکاتبات اداری و قرارداد بستن بازیکنان را انجام دهیم اما به هر حال چالش‌هایی بوجود آمد. 

وی ادامه داد: به دلیل همین چالش‌ها کیوان بابادی از سمتش استعفا داد همانطور که عبدالله ویسی به خاطر همین حاشیه‌ها و مشکلات مالی از تیم جدا شد. ما از عبدالله ویسی خیلی راضی بودیم و او نتایج خوبی در پنج هفته ابتدایی لیگ گرفت. این در حالی است که او تنها چهار هفته قبل از شروع لیگ به ما اضافه شده بود و فرصت کافی برای آماده‌سازی تیم نداشت. ویسی یک کادر مجرب در کنار خود داشت و سرپرست تیم هم قوی بود اما ما متاسفانه یک مربی خوب از دست دادیم و بابادی هم به دلیل همین مشکلات از باشگاه جدا شد اما پس از مذاکراتی که با او انجام دادیم درنهایت پذیرفت که برای ادامه کار به سمتش بازگردد. از طرف دیگر اعضای هیات مدیره با رایزنی که انجام داده بودند علیرضا مرزبان را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کردند که او یک مربی خوب است اما به هر حال چالش‌ها باید کم شود. در شهرهای کوچک همیشه از این دست اتفاقات رخ می‌دهد و نمونه آن را می‌توانید در قائم‌شهر، در انزلی، در آبادان و شهرهای دیگر ببینید. 

رئیس هیات مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان درباره اینکه به نظر می‌آید شما موافق حضور مرزبان در این تیم نیستند،  افزود: من موافق حضور مرزبان نبودم، نه مرزبان و نه هیچ مربی دیگری چرا که اگر یک مربی موفق شود که می‌گوید خودم موفق شدم اما اگر موفق نشود می‌گوید من تیم را نبستم و هر مربی بیاید همین حرف را می‌زنند. من با چندین سال تجربه در کار ورزش ا ین حرف‌ها را می‌زنم. من می‌خواستم مکوندی کار را ادامه دهد اما او با تیم ادامه نداد و در نهایت مرزبان را به عنوان سرمربی انتخاب کردیم. من با مرزبان مشکلی ندارم و او را مربی با دانشی می‌دانم اما به هر حال هر مربی کاستی‌های خاص خودش را دارد و او هم از این قاعده مستثنی نیست. 

بهادری درخصوص اختلاف نظرهایی که با اعضای هیات مدیره به وجود آمده بود تصریح کرد: پیمان مولایی از ابتدا به صورت موقت کارها را انجام داد هرچند که من از همان ابتدا مخالف تغییر مدیریت بودم چرا که مشکل ما مدیریت نبود بلکه مشکل ما حاشیه‌ها و مسائل مالی بود. اطراف تیم ما حاشیه‌هایی وجود دارد و همین مسائل باعث شد تا ویسی فرار کند او حتی برای رفتن با من مشورت نکرد و من و شما اصحاب رسانه با هم مطلع شدیم که ویسی از ما جدا شده است. برای از دست دادن ویسی واقعا متاسف هستم چرا که او یک مربی قوی است که رزومه‌ بسیار خوبی هم دارد. ویسی خوزستانی است و از بافت خوزستان خبر دارد و همچنین در سپاهان، استقلال خوزستان، پیکان و ... مربیگری کرده و حتی قهرمان ایران هم شده است. 

وی درباره اینکه تکلیف پیمان مولایی چه می‌شود و اینکه آیا تغییراتی در هیات مدیره رخ خواهد داد، گفت: مولایی دوست من و عضو هیات مدیره است اما کسانی که نمی‌توانند با سیاست‌های باشگاه کار کنند باید بروند. تیم صاحب دارد و بی‌صاحب نیست و وزارت نفت صاحب این باشگاه است. هر کسی نمی‌تواند خودش را با این سیاست‌ها هماهنگ کند باید برود. همه ما باید از منافع شخصی خودمان بزنیم و به فکر منافع تیم، شهر و استان‌مان باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس