کد خبر 892009
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
photo_2018-09-10_11-01-33.jpg

اگر به دنبال یک دستگاه تصفیه آب خانگی مرغوب و با کیفیت مناسب هستید، بهتر است اقدام به خرید مستقیم از واردکننده دستگاه تصفیه آب کنید.

دستگاه تصفیه آب خانگی امروزه به یکی از وسایل ضروری در زندگی ما تبدیل شده و از آنجایی که آب آشامیدنی سالم تأثیر مهمی در سلامت انسان دارد، استفاده از این دستگاه‌ها یکی از راه‌های مؤثر حفظ سلامتی محسوب می‌شود. یکی از سؤالات اصلی متقاضیان خرید این دستگاه‌ها آن است که نمایندگی معتبر فروش دستگاه‌های تصفیه آب خانگی کجا است و چگونه می‌توان خریدی مطمئن از این فروشگاه‌ها را انجام داد؟ در این مطلب قصد داریم به این سؤال پاسخ دهیم و نگاهی به بهترین انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران داشته باشیم.

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران

در بازار ایران برندهای مختلفی از انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران عرضه می‌شود که البته از نظر کیفیت و نحوه‌ی عملکرد با یکدیگر تفاوت دارند. با این وجود دستگاه‌های تصفیه آب تایوانی، محصولاتی شناخته شده هستند که هم از نظر کیفیت و هم از نظر نوع عملکرد قابل‌اعتماد بوده و برای چند دهه است که در بازار ایران به فروش می‌رسند. این محصولات در کشور تایوان و تحت لیسانس آمریکا ساخته می‌شوند و در مقایسه با محصولات مشابه تفاوت‌های قبال توجهی دارند که آن‌ها را متمایز ساخته است. همچنین این محصولات گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی مانند تأییدیه‌های NFS و Quality Water را دارند و به همین خاطر آب را با بهترین کیفیت تصفیه کرده و استاندارد هستند. در ایران برندهای تایوانی آکوا، آکوا پرو، سافت واتر و سی سی کا بیشتر از سایر محصولات مورد استقبال خریداران قرار دارند که هرکدام از این برندها محصولات متنوعی را در زیرمجموعه خود دارند که متناسب با نیازهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نمایندگی فروش محصولات آکوا، آکوا پرو، سافت واتر و سی سی کا

متأسفانه در ایران به دلیل نیاز گسترده‌ای که در شهرها و استان‌های مختلف به دستگاه‌های تصفیه آب خانگی وجود دارد، برخی افراد به سوء استفاده از این مسئله پرداخته و دستگاه‌های تقلبی را به ‌جای دستگاه‌های اصلی و با ظاهری مشابه آن‌ها به خریداران می‌فروشند. به همین خاطر اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب خانگی دارید، بهتر است از نمایندگی‌های معتبر محصول موردنظر خود را خریداری کنید. یکی از مراکز معتبر عرضه‌ی دستگاه‌های تصفیه آب خانگی شرکت رادگستر نوین است که نمایندگی فروش محصولات تصفیه آب آکوا، سافت واتر و سی سی کا را برعهده دارد. این شرکت یکی از واردکنندگان اصلی دستگاه‌های تصفیه آب خانگی در ایران است که بیش از یک دهه در این زمینه سابقه‌ی فعالیت دارد.

قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

یکی از نکاتی که باید قبل از خرید انواع دستگاه تصفیه آب خانگی مدنظر قرار داد، نحوه‌ی عملکرد آن‌ها است که این مسئله در قیمت دستگاه تأثیرگذار است. به طور کلی دستگاه‌های تصفیه آب در چند مرحله آب را تصفیه می‌کنند که تعداد این مراحل در دستگاه‌های مختلف از سه تا هشت مرحله متفاوت است. در هر کدام از این مراحل فیلترهایی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها آلاینده‌های به خصوصی از آب را از بین می‌برند. این فیلترها قادرند از ذرات بزرگ مانند رسوبات، شن و سنگ تا ذرات بسیار ریز که با چشم دیده نمی‌شوند را از بین ببرند. همچنین در برخی دستگاه‌ها فیلتر فرابنفش و فیلتر قلیایی‌کننده وجود دارد که فیلتر فرا بنفش برای از بین بردن میکروارگانیسم‌های زنده و فیلتر قلیایی برای افزودن فلزهای مفید به آب مانند منیزیم، مس و... است که این فلزات تأثیر قابل توجهی در سلامتی انسان و بهبود دستگاه گوارشی او دارند. نکته‌ی دیگری که در قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تأثیر دارد، روش تصفیه آب است که در برخی از دستگاه‌ها به روش اسمز معکوس انجام می‌شود و این‌گونه دستگاه‌ها قیمت بالاتری دارند. تکنولوژی اسمز معکوس یک فرآیند فیزیکی است که تحت فشار انجام می‌گیرد و با تقریب خوبی تمام آلاینده‌های آب را از بین می‌برد.

خرید مستقیم از واردکننده دستگاه تصفیه آب

اگر به دنبال یک دستگاه تصفیه آب خانگی مرغوب و با کیفیت مناسب هستید، بهتر است اقدام به خرید مستقیم از واردکننده دستگاه تصفیه آب کنید. برای این کار می‌توانید به سایت شرکت رادگستر نوین مراجعه کرده و ضمن مشاهده محصولات مختلف، جزییات و قیمت آن‌ها سفارش خود را ثبت کنید. محصولات شرکت رادگستر نوین همگی دارای گارانتی یک‌ ساله طلایی هستند و مشتریان با خرید از این شرکت از خدمات پس از فروش دائمی و پشتیبانی مادام‌العمر بهره‌مند خواهند شد. خرید به دو صورت نقد و اقساط امکان‌پذیر بوده و ارسال محصول و نصب آن به‌صورت کاملاً رایگان انجام می‌گیرد. همچنین پس از نصب نیز تست تصفیه آب در حضور خود شما انجام خواهد شد تا از کیفیت دستگاه و نحوه‌ی عملکرد آن اطمینان کسب کنید. در صورتی که قصد خرید به ‌صورت اینترنتی داشته باشید، تنها کافیست سفارش محصول موردنظر خود را در سایت ثبت کنید و هزینه محصول را پس از تحویل در محل پرداخت کنید. همچنین می‌توانید جهت استفاده از خدمات مشاوره شرکت راد گستر نوین با شماره تلفن 77723166-021 تماس حاصل نمایید تا هر سؤالی در رابطه با انواع دستگاه‌های تصفیه آب، قیمت و نحوه‌ی عملکرد آن‌ها داشتید بپرسید و پاسخ‌های متخصصان با تجربه را دریافت کنید. با خرید دستگاه تصفیه آب از شرکت رادگستر نوین خریدی مطمئن و ماندگار خواهید داشت.

این خبر صرفا جنبه تبلیغاتی دارد

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس