کد خبر 891917
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۸
فرانسه

قهرمان جهان موفق شد در دیدار مقابل هلند به پیروزی برسد.

به گزارش مشرق، فرانسه در دومین شب از لیگ ملت های اروپا در gd' A، موفق شد ۲-۱ در خانه خود هلند را شکست دهد تا فعلاً صدرنشین گروه نخست لیگ آ شود.

رقابت های لیگ ملت های اروپا، یکشنبه شب نیز با انجام چند دیدار دیگر پیگیری شد. در مهمترین مسابقه این شب، فرانسه در پاریس میزبان هلند بود. قهرمان جهان در نیمه اول تیم برتر بود و مزد بازی برتر خود را با گل دقیقه ۱۴ امباپه گرفت، او روی پاس ماتوئیدی دروازه خالی را باز کرد. این گل تا نیمه دوم پابرجا بود، که دقیقه ۶۷، بابل توانست با سانتر عالی تیته بازی را مساوی کند. اما این گل خیلی پابرجا نبود چرا که در دقیقه ۷۵ ژیرو روی سانتر مندی، با یک ضربه دیدنی گلزنی کرد و در نهایت مسابقه با نتیجه ۲-۱ به سود خروس ها پایان یافت تا فرانسه با ۴ امتیاز صدرنشین گروه اول، لیگ آ شود.

اما از لیگ B، و از گروه اول، اکراین در خانه خود ۱-۰ از سد اسلواکی گذشت. در گروه چهارم از همین لیگ، دانمارک بعد از حواشی اخیر، با حضور بازیکنان اصلی خود توانست ۲-۰ ولز را شکست دهد. اریکسن هر دو گل دانمارک را زد.

از لیگ C، از گروه سوم، دو بازی برگزار شد که بلغارستان ۱-۰ نروژ را مغلوب ساخت و قبرس نیز توانست ۲-۱ از سد اسلوونی بگذرد. در این گروه بلغارها ۶ امتیازی و صدرنشین هستند.

از لیگ D، گروه اول، گرجستان ۱-۰ لتونی را از پیش رو برداشت، از گروه چهارم نیز، مقدونیه ۲-۰ ارمنستان را شکست داد و لیختن اشتاین با همین نتیجه از سد جبل الطارق گذشت.

نتایج کامل دیدارهای یکشنبه شب را در زیر ببینید:

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس