فیلم/ جشنواره چادر‌های آسمانی

اگر کنایه‌زنی در یک رسانه اصلاح‌طلب به پوشش بانوان ایرانی ربطی به ماه محرم ندارد پس چرا این کنایه در آستانه ماه محرم منتشر شده است؟

حسن موسوی چلک، رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران در واکنش به مطلبی در وبلاگ مشرق با عنوان «محرم آمد و... ایرانی‌ها بخاطر پوشش شاد نیستند»!» پاسخی را تنظیم و برای مشرق ارسال کرده است که تصویر آن طبق قانون منتشر می‌شود:

 توضیحات مشرق:

جالب است که آقای موسوی، به اصل مسئله مورد اشاره که اعتراض ایشان به نحوه پوشش بانوان ایرانی است؛ خدشه‌ای ندارند و فقط اظهار داشته‌اند که یادداشت ایشان ربطی به ماه محرم ندارد!

این در حالیست که یادداشت ایشان دقیقاً در آستانه ماه محرم منتشر شده است.

از طرفی در مطلب وبلاگ مشرق نیز توضیح داده شده است که این یک عادت معهود در میان اصلاح‌طلبان است که همواره در آستانه ماه محرم؛ کنایه‌های خود به جنبه‌های مختلف عزای حسینی را آغاز می‌کنند و در روزهایی که تکیه های عزای حسینی در کوچه پس کوچه‌های شهر نیز برپا شده، حرف از نشاط و شادی جمعی، کنسرت خیابانی، تجمعات خیابانی توام با موسیقی و ... دست کم به لحاظ موقعیت شناسی - که در حرفه خبرنگاری از مولفه های مهم است - یک بی سلیقگی محض را تداعی می کنند.

پر واضح است که اگر مطلب آقای موسوی ربطی به ماه محرم نداشت، می‌توانست در ایامی دیگر منتشر شود اما همانطور که مشاهده می‌شود یادداشت ایشان دقیقا در آستانه ماه محرم منتشر شده و بدیهیست که این مسئله هنگامی که در کنار آن عادت معهود اصلاح‌طلبان قرار می‌گیرد، ربط وثیقی به ماه محرم پیدا می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس