کد خبر 891783
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
سوشا مکانی

دروازه‌بان سابق پرسپولیس نیز به جمع بازیکنانی پیوست که از بی‌توجهی باشگاه نسبت به حق و حقوقش واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، در شرایطی که باشگاه پرسپولیس مدعی است پرونده‌های پایانی مربوط به مطالبات بازیکنان را دنبال می‌کند و چیزی به پایان بسته شدن پرونده‌های انبوه بدهی‌ها باقی نمانده، طلبکاران جدیدی به این لیست در حال اضافه شدن است. جدیدترین مدعی این باشگاه اکنون سوشا مکانی، دروازه بان سابق سرخ‌هاست. بازیکنی که اکنون در لیگ نروژ حضور دارد و با ادبیاتی تند نسبت به عدم پرداخت مطالبات و البته بی‌توجهی مدیران باشگاه به آن واکنش نشان داده است.


مکانی در صفحه رسمی خود در اینباره نوشته است: ‌این روزهایِ سخت ،دستِ خیلی ها را برایم رو کرد !شرایط ثابت نخواهد ماند و من بر مشکلاتم پیروزخواهم شد. اینبار تصمیماتِ مهمی گرفته‌ام. همه چیز بمانَد به وقتش! اقایون محترم ۴سال نپرسیدید فلانی حالت چطوره!؟ ۸۰۰میلیون ۴سال پیش میشه ۴میلیارده الان! این قول رو بهتون میدم که تو این مرحله حساس مشکلی برای تیم محبوبم به وجود نیارم ولی اجازه نمیدم ... با پول من تو دبی ب ام و م۳ سوار بشنو به ریش من بخندند، کل این پول‌ رو قولش را میدم به خانم نرگس کلباسی که باهاش هر چند تا خونه میشه واسه مردم عزیز کرمانشاه بسازه... ضمنا جناب اقای گرشاسبی عزیز شما به تنها کسی که خیلی بدهکارید منم ولی من حرمت نگه میدارم و شرف به خرج میدم الان کاری نمیکنم که مشکلی پیش بیاد ولی اینجا که من هستم تا گرفتن حق چند دقیقه فاصله دارم. اینجا خبری از یه مشت جیره خور نیست میدونید که کجا رو میگم؟! در هر صورت حق گرفتنی،اینا رو گفتم چون از عدم پیگیری من سو برداشت نشه و اگر نه گرفتن حق از فیفا کاره زیاد سختی نیست.


سوشا مکانی بعد از جدایی از پرسپولیس مدتی را در لیگ نروژ سپری کرد و بعد از آن بار دیگر به فوتبال ایران بازگشت و فصل گذشته در نفت آبادان به بازی پرداخت. این دروازه‌بان در فصل جدید راهی لیگ نروژ شده تا بار دیگر میوندالن به بازی بپردازد. مکانی که در آخرین فصل حضورش در این تیم روزهای پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت و بیشتر مقاطع فصل را با محرومیت انضباطی و مسائل دیگر دنبال کرد، اکنون با حضور در فوتبال اروپا به دنبال روزهای امن و بی‌حاشیه است و اکنون باید دید مدیران باشگاه چه واکنشی به این تهدید دروازه‌بان سابق خود خواهند داد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس