کد خبر 891585
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳
والیبال

تیم ملی والیبال ایران، تورنمنت تدارکاتی اسلوونی را با شکست مقابل کانادا به پایان برد.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران در سومین و آخرین دیدار خود در تورنمنت 4 جانبه اسلوونی با نتیجه 3 بر 2 مقابل کانادا شکست خورد.

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در بازی مقابل کانادا از محمد وادی، امیر غفور، جواد معنوی نژاد، میلاد عبادی پور، محمد موسوی، علی شفیعی و مهدی مرندی (لیبرو) استفاده کرد. تورنمنت اسلوونی در واقع بهترین فرصت برای او بود تا همه بازیکنانش را مقابل تیم های پرقدرتی مثل آمریکا و کانادا محک بزند.

بازیکنان ایران پس از اینکه ست نخست را 26 بر 24 واگذار کردند در 2 ست بعدی با روحیه بهتر و اشتباهات به مراتب کمتر با نتایج 25 بر 22 و 25 بر 17 تیم ملی کانادا را از پیش رو یرداشتند اما نتیجه نزدیک 25 بر 23 در ست چهارم به سود حریف، تکلیف مشخص شدن تیم برنده را به ست پنجم کشاند. تیم کانادا از ابتدای ست پایانی، تیم برتر میدان بود و در نهایت با نتیجه 15 بر 9 در ست پنجم و 3 بر 2 در مجموع بازی به پیروزی رسید.

در دیگر بازی دوستانه این تورنمنت، تیم ملی والیبال آمریکا با نتیجه 3 بر یک اسلوونی را شکست داد تا با کسب 3 پیروزی راهی مسابقات قهرمانی جهان شده باشد.

در سایر بازی های دوستانه، تیم ملی هلند با نتیجه 3 بر 2 آرژانتین را شکست داد.

مسابقات قهرمانی جهان از امروز یکشنبه با دیدار تیم های بلغارستان و فنلاند در وارنا و تیم های ایتالیا و ژاپن ایتالیا آغاز می شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس