کد خبر 891561
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳
بازدید شهردار تهران از خط ۶ مترو

عضو شورای شهر تهران در خصوص آخرین وضعیت خط ۶ مترو تهران گفت: هم اکنون مراحل ساخت در این خط به پایان رسیده و مسئولان مربوطه وارد نصب تجهیزات شده‌اند و تا مهر بخشی از این خط به بهره برداری می می‌رسد.

به گزارش مشرق، زهرا نژادبهرام در پاسخ به این پرسش که آیا کارگران مترو خط 6 تعدیل و اخراج شده‌اند اظهار داشت: خط 6 مترو در 3 بخش در دست اقدام است و در واقع در هر قسمت که کار به اتمام برسد قاعدتا پیمانکار پروژه کارگران خود را ترخیص می‌کند.

بیشتر بخوانید:

ماجرای دعوای هاشمی با پیمانکاران مترو

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد که فعالیت ساختمانی در خط 6 مترو تهران به پایان رسیده است و هم‌اکنون پیمانکاران در بخش تجهیزات فرآیند کاری خود را پیگیری می‌کنند.

نژادبهرام با بیان اینکه مراحل کار در خط 6 مترو بر اساس برنامه‌ریزی مدیریت شهری در دست پیگیری و اقدام است گفت: خوشبختانه فرآیند قابل قبول بوده و پیش‌بینی می‌شود بخشی از خط 6 طبق زمانبندی اعلام شده در مهر و همزمان با آغاز سال تحصیلی به بهره‌برداری برسد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به سایر خطوط مترو نیز گفت: در این زمینه تلاش می‌شود با تخصیص اعتبارات به موقع از طریق دولت و اوراق مشارکت بتوانیم به تعهدات خود عمل کنیم تا شرایط ایده‌آلی را برای شهروندان تهرانی فراهم کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس