کد خبر 891438
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
محمدرضا خلعتبری

خلعتبری بازیکن تیم پدیده می گوید که مشکلات مالی پدیده نسبت به سال گذشته بیشتر شده است.

به گزارش مشرق، محمدرضا خلعتبری بازیکن تیم فوتبال پدیده در مورد تیم پدیده که در پایان هفته ششم با 15 امتیاز رتبه اول جدول را در اختیار دارد، مشکلات مالی تیم و همینطور مطالباتش از باشگاه سپاهان توضیحاتی را ارائه داده است.

شرایط خوبی داریم اگر مشکلات مالی بگذارد

شرایط خیلی خوبی داریم و همه دیدند که ما در 6 هفته اول به جز دیدار با پرسپولیس که آن بازی هم نباید می باختیم چون به گفته داور باید علیپور اخراج می شد و اتفاقات طوری دیگر رقم خورد که نتوانیم در بازی اول برنده باشیم  ولی 5 هفته دیگر را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. مشکلی که الان داریم مشکلات مالی است؛ شرایط خوبی داریم و نباید این طوری ذهنمان درگیر باشد. می آیند قول می دهند ولی عمل نمی کنند. خب اینطوری ذهن درگیر می شود چون بازیکنان روی این پول حساب می کنند. البته می دانیم که مسئولان باشگاه در حال تلاش هستند و ما هم تمام تمرکز خود را روی باشگاه گذاشته ایم ولی تیمی که می خواهد موفق باشد باید فکر و ذکرش روی تمریناتش باشد.


فکرش را نمی کردیم اینقدر زود به اصفهان برگردیم

بازی حساسی با ذوب آهن داریم. می دانیم که تیمی قوی است و  امیدوارم بتوانیم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. اگر مشکلات حل شود و امیدوارم همینطور بشود و با خاطری جمع به بازی این تیم می رسیم.  فکرش نمی کردیم اینقدر زود بازگردیم به اصفهان و دوباره با آنها بازی کنیم. ذوب آهن از لحاظ فنی تیم بسیار خوبی است و امیدوارم بتوانیم باز هم بازی خوبی مقابل آنها انجام دهیم.

این فصل ده درصد گرفته ایم

ابین فصل ده درصد دریافت کردیم و از فصل قبل هم یک مبلغ جزئی باقی مانده است؛ البته من و چند بازیکن دیگر شرایط بهتری نسبت به سایر بازیکنان داریم. 

صبح پاشدیم دیدیم 6 امتیاز نداریم

والا پارسال مشکلات مالی ما را اذیت کرد ولی مهم ترین مشکل ما کسر 6 امتیاز بود که دوم بودیم و صبح پاشدیم و دیدیم که یازدهم هستیم. نیم فصل دوم را با 18 امتیاز شروع کردیم؛ خنده دار بود و ناراحت کننده؛ 6 امتیاز 6 تا بازی می شود. خیلی سخت است که جبران شود؛ البته می گفتند جبران می شود ولی مگر فیفا الکی است که حکمی را برگرداند.

امسال از پارسال مشکلات مالی بیشتری داریم

امسال ولی شرایط نرمال است ولی برخلاف پارسال از اول فصل با مشکل مواجه هستیم؛ ولی بچه ها اصلا کم نگذاشته ان. می دانیم که باشگاه هم تلاش می کند ولی باید زودتر حل شود که خدایی نکرده مشکلی پیش نیاید و پشیمانی به بار نیاورد. مشکلات داریم ولی حواسمان را روی تمرینات گذاشته ایم سه بازی سخت با ذوب آهن تراکتور و جم داریم. ذهنمان را می خواهیم بگذاریم روی بازی ها و برای موفقیت تیم تلاش کنیم.

قهرمانی ما بعید نیست

همه تیم ها خوب هستند. تیم هایی هستند که خوب بسته شده اند؛ ما تلاش می کنیم و زحمت می کشیم تا جایگاه خود را حفظ کنیم و سعی می کنیم بهترین جایگاه را حفظ کنیم و اگر شانس هم داشته باشیم به نظرم بعید نیست که جایگاهمان را حفظ کنیم؛ می دانیم که استقلال و پرسپولیس در نیم فصل دوم بهتر می شوند. سپاهان و تراکتورسازی هم تیم های خوبی هستند. ما نماینده مردم مشهد هستیم و تلاش می کنیم؛ امیدوارم مسئولان استان به تیم ما کمک کنند. البته تا حالا هم زحمت کشیده اند و تشکر می کنم از آقای شهردار که به ما توجه داشته اند و پاداش هم داده اند. پدیده بازیکنان مشهدی خوبی دارد که می می توانند آینده شهر باشند. اگر به فکر تیم باشند پول زیادی تیست یک تیم در مشهد است این همه تولیدی و شرکت وجود دارد.

تنها مشکل ورزشگاه امام رضا چمن آن است

ورزشگاه امام رضا یک ورزشگاه مدرن است و هواداران می آیند و ما را تنها نمی گذارند. تنها مشکل چمن ورزشگاه است و امیدوارم با توجه به اینکه بازی ذوب آهن در اصفهان است تا زمان بازی بعدی ما حل شود. تشکر می کنیم که در این ورزشگاه بازی می کنیم و امیدوارم خاطره خوبی بسازیم.


سپاهانی ها هر مدرکی دارند رو کنند

سپاهان هر مدارکی که دارند می توانند رو کنند و هیچ مشکلی بابت این موضوع ندارد. اگر مدرک دارند؛ رو کنند حرف زدن الکی فایده ندارد من الان سه سال است که از سپاهان طلبکار هستم. طبق قانون فیفا فکر می کنم اگر 2 سال از زمان طلب بگذرد دیگر نمی توان شکایت کرد. من صبر کردم و در این مدت شکایت نکردم تا شاید خود باشگاه اقدام کند. آقای جازان کسی بود که مشکل مالی با باشگاه داشت ولی در لیگ چهاردهم یکی از بازیکنانی که قراردادش را کم کرد من بودم و با درخواست آقای خلیلیان 200 میلیون از طلبم را نگرفتم. طی این مدت چندین مرتبه با آقای تابش و فتاحی صحبت کردم ولی امروز فردا کردند. من 230 میلیون طلب دارم به آنها گفتم بیاییم توافق کنیم. آقای جازان هر کاری دوست دارید انجام دهید و هر سندی دارید رو کنید. اگر تخلفی هم شده مطمئن باشید باشگاه سپاهان تخلف کرده من در الوصل بودم که دنبال من بودید؛ من 5 سال در ذوب آهن و 3 سال در سپاهان بودم و با تمام وجودم برای این دو تیم بازی کردم. این ها نمی توانند با این حرف ها من را جلوی هواداران بگذارند. من نمی خواستم شکایت کنم من به آقای فتاحی هم گفتم که یک مبلغ کمتر به من بدهید تا شکایتم را پس بگیرم گفتم 80 میلیون را نمی خواهم و من شکایتم را پس می گیرم. با آقای تابش قرار بود صحبت کند و امروز به من اطلاع بدهند. حالا آقای جازان آمده و اظهار نظر می کند. به هر حال ایشان مسئول حقوقی باشگاه است و طبیعی است تلاش می کند به نفع باشگاه عمل کند. 

عاشق سپاهان هستم

می توانستم اول فصل شکایت کنم و پولم را بگیرم ولی خیلی سپاهان را دوست دارم. از فوتبال بازی کردن در این تیم لذت بردم.  سه سال بازی کردم یک قهرمانی لیگ و 2 جام حذفی با تیم دارم. من عاشق تیم سپاهان بودم. چون همه چیز برای من فراهم بود. باز هم از هواداران معذرت می خواهم؛ نمی خواستم این کار را بکنم چون خیلی تماس گرفتم حالا هم کمیته تعیین وضعیت رسیدگی می کند و حکم می دهد.

سپاهان در دو سال گذشته اذیت شد

در پایان لیگ چهاردهم تغییراتی ایجاد شد و آقای ویسی اعلام کرد که من و خیلی بازیکنان دیگر مثل عقیلی را نمی خواهد. فصل قبل هم استقلال خوزستان را قهرمان کرده بود و بازیکان خودش را داشت؛ با توجه به تغییراتی که صورت داد تیم برای جا افتادن نیاز به زمان داشت، چون توقع بالا است. بازیکنانی هم که آمدند زمان می برد تا جا بیافتند؛ متاسفانه این اتفاق نیفتاد و تیم ضرر کرد. آقای کرانچار آمد ولی باز هم نشد؛ در مجموع باشگاه سپاهان طی این مدت اذیت شد. هواداران این تیم تیمشان را دوست دارند و از تیمشان هم قهرمانی می خواهند؛ حق هم دارند چون سپاهان تیم پرافتخاری است. در پایان هم برای تیم خودم آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم با حل شدن مشکلات بتوانیم با تمام تمرکز برای موفقیت تیم به زمین برویم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس