کد خبر 891363
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
عارف

رئیس فراکسیون امید مجلس از نطق ساختار شکنانه دو نماینده عضو فراکسیون متبوعش حمایت کرد.

به گزارش مشرق، غلامرضا حیدری و پروانه سلحشوری نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی 13 شهریورماه 97 در صحن علنی پارلمان اقدام به ارائه نطق‌های ساختار شکنانه  و ضد امنیت ملی کردند.

در همان روز،‌ جمعی از نمایندگان مجلس طی نامه‌ای به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان نسبت به نطق این دو نماینده شکایت کردند.

بیشتر بخوانید:

بررسی شکایت نمایندگان از «سلحشوری» و «حیدری» در هیأت نظارت

این در حالی است که محمدرضا عارف نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود ضمن حمایت از نطق این دو نماینده امیدی، از مخالفت‌ها با نطق این دو نماینده ابراز تاسف کرده است:

«در شرایط فعلی کشور لحاظ کردن منافع ملی و وحدت و انسجام ملی از سوی مسئولان قوای سه گانه و تریبون داران باید بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

جای تاسف است افراد و رسانه هایی که مدعی انقلابی گری و ارزش مداری هستند برای مخالفت با اظهارات یک مسئول و یا یک نماینده مردم متوسل به ادبیات ضد ارزشی و کوچه بازاری می شوند.رسانه های ما باید با رعایت اخلاق و حرمت افراد به این موارد بپردازند و فرصت پاسخگویی به نقدها را فراهم کنند.»

سخنان عارف مبنی بر ادبیات ضد ارزشی و کوچه بازاری و همچنین لحاظ کردن منافع ملی و وحدت و انسجام ملی در حالی بیان می‌شود که دو نماینده مذکور در سخنانی هم‌آوا با دشمنان قسم خورده انقلاب به ساختارهای اصلی نظام اسلامی که حاصل خون هزاران شهید و میراث خمینی کبیر است حمله کردند. 

طبق گفته برخی از نمایندگان جالب اینجاست که آقای عارف نه تنها هیچ ایرادی به این دو نماینده نمی‌گیرد بلکه به منتقدان این ساختارشکنانه حمله می‌کند.

البته جمعی از نمایندگان هم طی نطق،‌ تذکر و مصاحبه‌های خود در انتقاد به این نطق‌ها واکنش نشان دادند و عنوان کردند که پس از نطق این دو نماینده برخی شبکه‌های خارجی عروسی گرفته بودند. این نشان می‌دهد که برخی حرف‌ها، بازی در زمین دیگران و دشمن است.

در عین حال این نمایندگان معتقدند که اتفاقا بیان چنین مطالبی آن هم از تریبون رسمی مجلس ضد ارزشی است و بیامن چنین مطالبی موجب تشویش اذهان نسبت به ارکان نظام مقدس اسلامی می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس