به گزارش مشرق به نقل از تابناک ، مدیر برنامههای پدر بازاریابی جهان با حضور در جزیره کیش شرایط حضور کاتلر در ایران را تشریح کرد.
دکتر فهیم کبریا در نخستین کنفرانس مطبوعاتی سمینار بینالمللی فیلیپ کاتلر در ایران ضمن تشریح شرایط حضور کاتلر در ایران ، روز 25 می 2012 (5 خرداد 1391) را روز حضور کاتلر در جزیره کیش عنوان کرد.
وی گفت قرار است پرفسور کاتلر در این سمینار به ارایه مباحث و سرفصل های مهم بازایابی بپردازد که براساس اصول و مفاهیم کاربردی او در بازایابی نوین تهیه و در بسیاری از شرکت معتبر و موفق دنیا اجرایی شده است .
دکتر فهیم استقبال از پروفسور کاتلر در سایر کشور ها را بسیار گسترده اعلام کرده و افزود :در جلسات قبلی در کشورهای مختلف ،هزاران نفر از دانشجویان ،اساتید و مدیران بازایابی در سمینارهای وی شرکت کردند.
در کنفرانس خبری سفر کاتلر به ایران دکتر درگی مدیر عامل شرکت میزبان بازایابی در ایران را بسیار رقابتی تر از گذشته عنوان کرده و گفت :بارایابی در ایران وارد عرصه نوینی شده که این امر سبب توجه بیشتر به علم بازاریابی شده است .
وی گفت در پنج سال گذشته بیشتر از پنجاه سال اخیر کتب و منابع مربوط به بازایابی منتشر شده است که این موضوع نشان از نگاه ویژه بازار ایران به عرصه رقابتی بازاریابی و همچنین رشد و گسترش علم بازاریابی است.
دکتر فهیم کبریا در نخستین کنفرانس مطبوعاتی سمینار بینالمللی فیلیپ کاتلر در ایران ضمن تشریح شرایط حضور کاتلر در ایران ، روز 25 می 2012 (5 خرداد 1391) را روز حضور کاتلر در جزیره کیش عنوان کرد.
وی گفت قرار است پرفسور کاتلر در این سمینار به ارایه مباحث و سرفصل های مهم بازایابی بپردازد که براساس اصول و مفاهیم کاربردی او در بازایابی نوین تهیه و در بسیاری از شرکت معتبر و موفق دنیا اجرایی شده است .
دکتر فهیم استقبال از پروفسور کاتلر در سایر کشور ها را بسیار گسترده اعلام کرده و افزود :در جلسات قبلی در کشورهای مختلف ،هزاران نفر از دانشجویان ،اساتید و مدیران بازایابی در سمینارهای وی شرکت کردند.
در کنفرانس خبری سفر کاتلر به ایران دکتر درگی مدیر عامل شرکت میزبان بازایابی در ایران را بسیار رقابتی تر از گذشته عنوان کرده و گفت :بارایابی در ایران وارد عرصه نوینی شده که این امر سبب توجه بیشتر به علم بازاریابی شده است .
وی گفت در پنج سال گذشته بیشتر از پنجاه سال اخیر کتب و منابع مربوط به بازایابی منتشر شده است که این موضوع نشان از نگاه ویژه بازار ایران به عرصه رقابتی بازاریابی و همچنین رشد و گسترش علم بازاریابی است.