راغفر

دو کارشناس اقتصادی حامی دولت در انتخابات ۹۶، نسبت به عواقب منفی سوءمدیریت اقتصادی دولت و افتادن در نقشه دشمن هشدار دادند.

به گزارش مشرق، فرشاد مومنی در نشست حزب مردم‌سالاری، با بیان این‌که دولت روحانی به طور خیلی غیرعادی به دنده خلاص زده است، اظهار داشت: نمی‌دانیم چه اراده‌ای در کار است که هم در دولت و هم در مجلس اصرار بر حل و فصل جزیره‌ای امور دارند.

مومنی تاکید کرد: من به آقای رئیس‌جمهور گفتم شما اول باید از این توهم خارج شوید که برنامه دارید. این چه چیزی است که دولت و مجلس با هم پختند و اسمش را گذاشتند برنامه. این بی‌کیفیت‌ترین برنامه‌ای است که در تاریخ برنامه ایران تدوین شده است.

وی با تاکید بر اینکه به زودی دومین نامه اقتصاددانان هم منتشر می‌شود، گفت: متاسفیم که نامه‌های مشفقانه و مبتنی بر دلسوزی اقتصاددانان کام آنهایی که از مناسبات رانتی سود می‌برند را تلخ کرده و حالا می‌خواهند با ما برخورد سیاسی کنند.

مومنی با بیان این‌که تاسف برانگیز است که ما مجانی کل ذخیره دانایی خود را تقدیم می‌کنیم اما برخورد نامناسب می‌شود، تصریح کرد: در دولت چه دست‌هایی در کار است که می‌خواهد درخصوص نامه اقتصاددان‌ها هم رئیس‌جمهور با ما رودررو نشود البته اگر بشود هم در عمل تفاوتی ندارد؛ صد رحمت به احمدی‌نژاد.

استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی گفت: چرا یک دفعه با عمده کردن نقدینگی می‌خواهند نقش اصلی شوک‌های ارزی را ناپیدا کنند؟ این اقدامات منافع چه کسی است؟ چرا راجع به منشاءهای جهش نقدینگی صحبت نمی‌کنند؟ چه کسی به روحانی گزارش کارشناسی داد و وقتی گرم بود گفت کنترل نقل و انتقالات بانکی از مسائل شخصی مردم است.
حسین راغفر استاد دانشگاه الزهرا نیز در همین نشست گفت: رقابت‌های سیاسی موجب شد تا جام زهر به امام داده شود، امروز نیز در حال تدارک یک جام زهر دیگر به رهبری هستند تا مقاومت‌ها را در برابر مذاکره بشکنند.

حسین راغفر، اقتصاددان اصلاح‌طلب، در هفدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه رقابت‌های سیاسی موجب شد تا جام زهر به امام داده شود، تصریح کرد: امروز نیز در حال تدارک یک جام زهر دیگر به رهبری هستند تا مقاومت‌ها را در برابر مذاکره بشکنند.

راغفر با بیان اینکه یک گروه نفوذی برای ضربه زدن به انقلاب به اقتصاد ورود کرده و با گزاره‌های غلط، ذهن مسئولان ما را پر کرده‌اند، خاطرنشان کرد: از سال ۱۳۸۹ تا حالا در اقتصاد رکود داریم و ۸ سال است که پوست مردم ما کنده شده و افزایش دلار، کارت دعوت مستقیم برای شورش است. من تاسف می‌خورم و نمی‌دانم دستگاه‌های امنیتی کجا هستند.
وی ادامه داد: گفته می‌شود که در هیئت دولت آقای رئیس‌جمهور می‌گوید با افزایش نرخ بلیط هواپیما مخالف است، اما چطور نرخ بلیط هواپیمایی که دراختیار خود دولت است افزایش می‌یابد؟ نه، مثل اینکه عده‌ای با افزایش قیمت‌ها موافقند.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
    2 0
    این دولت اصلا برنامش کجا بودکه بخواداز برنامه های شما استفاده کنه روحانی بره کنارتا 1400اصلا رئیس جمهورنداشته باشیم به نظرم اوضاعمون از این بهتر میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس