کد خبر 890715
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
زکی پور

مدافع استقلال معتقد است حق شان مقابل السد شکست نبوده اما هنوز کار برای آنها نشد ندارد و در قطر می توانند این نتیجه را برگردانند.

به گزارش مشرق، میلاد زکی پور مدافع استقلال معتقد است حق شان مقابل السد شکست نبوده اما هنوز کار برای آنها نشد ندارد و در قطر می توانند این نتیجه را برگردانند.

این بازیکن صحبت های جالب دیگری را هم مطرح کرد.

شرایط استقلال را چطور می بینی؟
ما یک باخت بد به السد داشتیم که فکر می کنم واقعا حق مان در این بازی شکست نبود. بازی را خیلی خوب شروع کردیم. موقعیت گلزنی هم داشتیم اما نمی دانم چه شد که در 20 دقیقه سه گل دریافت کردیم. اگر کمی تمرکزمان را حفظ می کردیم شاید از گل مان محافظت می کردیم و پیروز می شدیم.

فکر می کنی چه عواملی باعث شد که از السد شکست بخورید؟
از ابتدای بازی مشخص بود که السد از تیم ما و هواداران مان ترسیده است. آنها وقتی برای گرم کردن به زمین آمدند در نگاه شان ترس وجود داشت. شما دیدید که دروازه بان حریف چه اشتباهی را مرتکب شد. فکر می کنم که ما اگر بعد از گل به فکر زدن گل های بیشتر بودیم و اختلاف را بیشتر می کردیم شاید این اتفاق نمی افتاد. به هرحال بازی تمام شده و باید از اتفاقات آن درس بگیریم.

در بازی برگشت می توانید السد را شکست دهید؟
کار نشد ندارد. همان طور که آنها توانستند سه گل به ما بزنند ما هم می توانیم در قطر مقابل آنها پیروز شویم. تازه ما 80 هزار هوادار داشتیم که آنها از این نعمت محروم هستند. اگر بتوانیم در همان نیمه اول دو گل بزنیم کسب پیروزی دور از دسترس نیست.

بعد از بازی پاک کردن پست هایت از صفحه مجازی ات در اینستاگرام سروصدای زیادی به پا کرد.
من دو روز قبل از بازی این کار را کرده بودم و نمی دانم چرا بعد از بازی برایم حاشیه به وجود آمد. برای اینکه بتواننم تمرکزم را روی بازی بگذارم این کار را انجام دادم و فکر نمی کنم هیچ مشکلی هم وجود داشته باشد.

خیلی ها گفتند از بازی نکردنت ناراحت هستی؟
هر فوتبالیستی دوست دارد بازی کند. من به نظر شفر احترام می گذارم. بیشتر تمرین می کنم تا بتوانم نظر مساعد ایشان را برای حضور دوباره در ترکیب ثابت به دست بیاورم.

دوست صمیمی ات نورافکن به تمرین استقلال آمد.
من و امید یک سال در یک جناح استقلال بازی می کردیم و خاطرات خوبی هم با یکدیگر داریم. از دیدن او خیلی خوشحال شدم و برایش آرزوی موفقیت می کنم. امید بچه خوب و ساده ای است و مطمئنم می تواند پله های ترقی را طی کند.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فرشاد IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
    1 1
    بچه پرو شانس آوردید ترسیده بودند 3 تا زدند وگرنه باید بالای 5 تا می خوردید تو یکی خیلی پرورویی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس