مسعود شجاعی

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان به این موضوع اذعان کرد که بازیکنان پیش از این هم با پیامک به اردوی تیم ملی دعوت شده بودند.

به گزارش مشرق، مسعود شجاعی در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی فوتبال اظهار داشت: طبیعی است که برای فیفادی پیش‌رو باید از این موقع تمرینات را شروع می‌کردیم، اما با این وجود زمان را از دست داده‌ایم. باید با بازی‌های تدارکاتی این وقفه را جبران کنیم. قطعاً تیم‌های دیگر با تدارکات بیشتری در جام ملت‌ها شرکت می‌کنند.

وی افزود: دیگر وقت آن نیست که اتفاق بدی بیفتد و در جام ملت‌ها غصه بخوریم و بگوییم چرا این بازی این‌جوری شد، آن بازی فلان. با تدابیر کادر فنی، امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. الان وقت موفقیت تیم ملی است.

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد اینکه نمایش تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باعث بالا رفتن توقعات شده و آیا این مسئله تهدید است یا فرصت، گفت: اتفاقاً این موضوع انگیزه بازیکنان و کادر فنی را بیشتر می‌کند تا تیم به موفقیت برسد. ما باید ببینیم چه چیزی داریم و چه می‌خواهیم. اگر توقع بالا و به‌جا باشد، خوب است.

شجاعی در خصوص بحث دعوت بازیکنان ملی‌پوش از طریق پیامک گفت: قبلاً هم این اتفاق افتاده است که از طریق پیامک یا رسانه‌ها، بازیکنان دعوت شده‌اند.

وی درباره گروه تیم ملی در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا عنوان کرد: نمی‌توانم بگویم گروه‌مان راحت است و بعد بگوییم چرا این بازی این‌جوری شد. گروه سختی هم نداریم و باید ببینیم در دور بعدی این مسابقات با چه تیم‌هایی بازی خواهیم داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس