کد خبر 890124
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲
احمد حکیمی‌پور نمایه

عضو شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: هنوز بحثی درباره ادامه یا عدم ادامه فعالیت شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و بود یا نبود آن نشده است.

به گزارش مشرق، احمد حکیمی‌پور، دبیرکل حزب اراده ملّت و عضو شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره خبر روزنامه سازندگی مبنی بر دعوت از برخی چهره‌های اصلاح‌طلب برای حضور در شورای‌عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان گفت: باید بگویند منبع این خبر کجاست، چرا که تا جایی که من اطّلاع دارم، در شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان- که شورای سیاست‌گذاری با رأی آن ایجاد شده- هنوز بحثی درباره ادامه یا عدم ادامه فعالیت شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و بود یا نبود آن نشده است.

وی افزود: اگر بنا بر ادامه فعالیت این شورا باشد ما پیشنادات خودمان را برای چگونگی ادامه کار، اعلام می‌کنیم.

حکیمی درباره احتمال اضافه شدن افرادی از نهضت آزادی به شورای‌عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان گفت: بحث ورود اشخاص حقیقی به این شورا مطرح است نه حقوقی. در ضمن نسبت به همین موضوع هم هنوز در شورای‌هماهنگی بحثی نشده است.

دبیرکل حزب اراده ملّت افزود: فعالیت نهضت آزادی به عنوان یک حزب سیاسی، دارای چالش حقوقی و قانونی است که در مراجع حقوقی باید پیگیری شود. اما این گروه به عنوان یک جریان سیاسی در جامعه حضور دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس