پرسپولیس

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس خبر از موافقت سرمربی نساجی مازندران برای تغییر زمان بازی هفته ششم لیگ برتر داد.

به گزارش مشرق، مصطفی قنبرپور در خصوص تغییر زمان بازی پرسپولیس و نساجی مازندران گفت: با جواد نکونام سرمربی تیم نساجی قائمشهر داشتیم تا درباره تغییر زمان بازی دو تیم تبادل نظر داشته باشیم. ضرورت این تغییر زمان به دلیل جلو افتادن بازی با الدحیل مطرح شد و علاوه بر آن، می‌خواستیم فاصله بین دو بازی حداقل به پنج روز برسد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در این ارتباط شایسته بود که جدا از روال اداری معمولی که انجام می‌شود، صحبتی هم با خود آقای نکونام، کاپیتان سابق تیم ملی کشورمان که هدایت نساجی را بر عهده دارد، داشته باشیم. جواد نکونام نیز موافقت خود را برای برگزاری بازی در روز ۲۱ شهریور اعلام و ابراز امیدواری کرد که این مساله بتواند به نماینده فوتبال ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان کمک کند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: جواد نکونام از بازیکنان با اخلاق فوتبال ما بوده است و حالا هم یک مربی جوان موفق است و در همین گفتگو هم از حسن نیت وی تشکر کردیم. به نظر ما، حضور نساجی قائمشهر به عنوان یک تیم ریشه‌دار و با سابقه در لیگ برتر یک اتفاق خوب برای فوتبال ایران است. ضمن اینکه مازندران با این همه فوتبالیست خوب، استحقاق بیش از این را هم دارد. آقا جواد همچنین ابراز امیدواری کرد، نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان موفق باشند.

قنبرپور در پایان گفت: به این ترتیب تغییر زمان بازی دو تیم از سوی باشگاه و سازمان لیگ و با همکاری باشگاه نساجی قائمشهر دنبال خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس