هواداران پارس جنوبی

رئیس کانون هواداران پارس جنوبی جم از درخواست مدیرعامل این باشگاه برای طومار نویسی به رئیس جمهور در سفر به عسلویه برای رفع مشکلات مالی تیم خبر داده است.

به گزارش مشرق، روز گذشته رئیس کانون هواداران پارس جنوبی جم از درخواست مدیر عامل این باشگاه برای طومار نویسی به رئیس جمهور در سفر به عسلویه برای رفع مشکلات مالی تیم خبر داده است!

این در حالی است که مهدی یوسفی مدیر عامل منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی در پیش از شروع فصل هجدهم لیگ برتر در پیام تبریک خود به مناسبت کسب رتبه پنجم لیگ هفدهم اعلام کرده بود برای فصل هجدهم هواداران نگران نباشند و مشکل مالی نخواهیم داشت.

 اما حالا وضعیت تیم فوتبال پارس جنوبی در شرایطی پیش می رود که مهدی تارتار سرمربی این تیم اعلام کرده تا وقتی مشکلات مالی رفع نشده در تمرینات شرکت نمی کند و مدیر عامل نیز قصد دارد پای رئیس جمهوری را به این موضوع باز کند تا بلکه پارس جنوبی مورد حمایت وزارت نفت قرار گیرد.

گفتنی است حسن روحانی ، رییس جمهور کشورمان روز سه شنبه  به عسلویه سفر می‌کند و هواداران با طومار نویسی قصد دارند اعتراض خود را نسبت به مشکلات مالی پارس جنوبی  به رئیس جمهور منتقل کنند.

گفتنی است اخیرا وزیر نفت به شرکت مناطق نفت خیز جنوب جهت پشتیبانی از تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان دستوراتی را داده بودند که داد مهدی تارتار را نیز در آورده بود و وی معتقد بود باید پارس جنوبی نیز مورد حمایت و پشتیبانی قرار می گرفت.

هواداران پارس جنوبی امیدوارند هرچه سریعتر این بی عدالتی ها پایان یابد و مشکلات مالی پارس در لیگ برتر رفع شود.

* این طومار به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر روحانی

رئیس جمهور محترم

سلام علیکم 

ما به عنوان هواداران تیم فوتبال پارس جنوبی جم مقدمتان را خوش آمد می‌گوییم.

یقینا استحضار دارید که تیم فوتبال پارس جنوبی جم به عنوان تنها تیم لیگ برتری در محدوده استان‌های بوشهر، فارس، هرمزگان و حتی کرمان است. 

تیمی که امروز بدون هیچ اغراق به عنوان بزرگترین دلخوشی مردم شهرستان جم و جنوب کشور لقب گرفته تا جوانان و نوجوانان و پیران این دیار لحظاتی را بی اعتنا به  گرما و شرجی و آلایندگی های زیست محیطی و بحران آب و ...  در کنار هم امیدوارانه به تیم نوپا و غرور آفرین شان فخر بفروشند.

این تیم نه تنها دلخوشی ساکنین بومی مناطق نفت خیز که دلخوشی خانواده بزرگ کارکنان صنایع نفت و گاز ساکن در مناطق صنعتی جنوب هم هست.

دولت تدبیر و امید با شعار بسط نشاط وارد فضای سیاسی کشور شد و امروز تیم پارس جنوبی جم توانسته است این شعار را در جنوب کشور به تمامه تحقق بخشد.

این تیم که تحت نام بزرگ پارس جنوبی مدیریت می شود امروز با مشکلات جدی در تامین نقدینگی مواجه است و با وجود آنکه یک صدم تیم های بزرگ هم هزینه ندارد اما در تامین اندک نیاز مالی با شرایط سختی مواجه است و مدام این هراس و دلهره وجود دارد «که تیم دیگر نیست»!

ما هواداران تیم پارس جنوبی جم از حضرتعالی تقاضا داریم دستوری ویژه صادر فرمایید تا مردم و هواداران جنوب کشور در کنار ده‌ها فاز گازی پارس جنوبی و پتروشیمی های بزرگ، دیگر نگران بودن یا نبودن بزرگترین دلخوشی شان نباشند.

بی تردید هواداران پارس جنوبی جم بی صبرانه چشم به نگاه ویژه و حمایتی رئیس دولت تدبیر و امید دارند تا تدبیرشان، تداوم گر امید و نشاط در این خطه زرخیز باشد.

با سپاس فراوان

هواداران تیم فوتبال پارس جنوبی جم

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس