خدادادعزیزی

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت:به نظر شما اگر یک پیشنهاد بزرگ برای کی‌روش می‌آمد او حاضر می‌شد برای چهار ماه به تیم ملی ایران بیاید؟

به گزارش مشرق، خداداد عزیزی در خصوص اعلام فهرست نفرات جدید تیم ملی و انتقاداتی که به برخی انتخاب‌های کی‌روش می‌شود صحبت‌های زیر را انجام داد:

حتماً از روز گذشته در مورد انتخاب نفرات جدید تیم ملی انتقادات را شنیده‌اید؟

 من همه این صحبت‌ها را شنیده‌ام ولی همیشه گفته‌ام که انتخاب بازیکن تیم ملی سلیقه‌ای است و نمی‌شود به سرمربی تیم ملی ایراد گرفت، کی‌روش یکسری‌ها را انتخاب کرده و شاید دوست دارد همیشه خانزاده را با خودش داشته باشد. نمی‌شود به او ایراد گرفت، دیدید که من بعد از جام جهانی از سبک و سیاق بازی تیم ملی هم ایراد گرفتم.

بله همین‌طور است ولی انتقادات پایان ندارد.

 این انتخاب خود ما است و این فدراسیون است که چنین انتخاباتی انجام داده است. بعد از جام جهانی بارها گفتم که چیزی به دست نیاوردیم و خیلی از کارشناسان فوتبال دنیا به شکل بازی کردن تیم ملی خندیدند و ما را مسخره کردند ولی ما در بوق و کرنا کردیم که جام جهانی دلش برای ما تنگ شده بود و مرتب از عملکرد تیم ملی تعریف کردیم. یکسری دوستان هم انصافاً زیادی هیجان می‌دهند و فقط برای من یک سؤال به وجود آمده است.

چه سوالی؟

 به جز علی جهانبخش که آقای گل لیگ هلند بود چه بازیکنی از ما لژیونر شد؟ برخی از بازیکنان تیم ملی به تیم‌هایی رفتند که اسمش را هم نمی‌توانیم تلفظ کنیم، یکسری هم بدون تیم مانده‌اند و حتی در لیگ خودمان هم آنها را نمی‌خواهند. به نظرم بحث کردن در این مورد کلاً فایده‌ای ندارد.

سوالی که اینجا به وجود می‌آید این است، کی‌روش قبل از جام جهانی در مورد عدم دعوت از سیدحسین حسینی گفت که او در استقلال بازی نکرده که دعوتش کنم اما حالا که حسینی در پنج بازی ابتدایی لیگ برتر و بازی با السد بازی نکرده به تیم ملی دعوت می‌شود یا مثلاً ووریا غفوری به دلیل اینکه در پست خودش بازی نمی‌کرد جام جهانی را از دست داد اما حالا در استقلال در پست خودش نیست ولی دوباره دعوت می‌شود.

 این حرف‌ها کاملاً درست است ولی باز هم سلیقه کی‌روش است، در مورد کی‌روش همه چیز فرق می‌کند چون آنقدر اختیارات به او داده‌ایم که دیگر نمی‌شود الان به او ایراد بگیریم. من معتقدم یا نباید کی‌روش را انتخاب می‌کردیم یا حالا که انتخاب می‌کنیم اصلاً نمی‌توانیم ایراد بگیریم. به نظر شما اگر یک پیشنهاد بزرگ برای کی‌روش می‌آمد او حاضر می‌شد برای چهار ماه به تیم ملی ایران بیاید؟ من این صحبت‌ها را کردم و خیلی‌ها هم ناراحت شدند ولی واقعیت را مردم خودشان می‌پذیرند. فعلاً ناچار هستیم تمکین کنیم در مورد غفوری هم بارها گفتم اگر او در جام جهانی بود شاید حضورش باعث به ثمر رسیدن یک گل یا کسب یک امتیاز می‌شد ولی کی‌روش او را قبول نکرد.

و سؤال آخر در مورد دعوت آزمون به تیم ملی بعد از اعلام این موضوع که او می‌خواهد در کنار خانواده‌اش باشد و قیاس با اتفاقی در مورد رحمتی افتاد؟

مهدی رحمتی دوست صمیمی من است و رفاقتی که من با رحمتی دارم با آزمون ندارم، شاید کی‌روش سن و سال آن زمان رحمتی و آزمون فعلی را در نظر گرفته است، شاید کی‌روش از آزمون بیشتر از رحمتی خوشش می‌آید. در مورد این موضوع هم واقعاً باید تمکین کنیم و بگوییم این نظر سرمربی تیم ملی است چون کار دیگری نمی‌شود انجام داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
    1 2
    بى ادب محروم ماند از لطف حق.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس