باشگاه بانک ملی آجودانیه

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اخیری که با هیئت دولت داشتند، به اقدام خلاف یک بانک در بنگاه‌داری اشاره کردند.

سرویس اقتصاد مشرق - رهبرمعظم انقلاب در دیداری که اخیرا و به مناسبت هفته دولت با رئیس و اعضای دولت دوازدهم داشتند، ضمن انتقاد از رفتارهای خارج از وظیفه بانک‌ها، نسبت به بنگاه‌داری و تصاحب املاک برخی از بانک‌ها فرمودند:

چرا بانک‌ها مشکل نقدینگی پیدا می‌کنند برای اینکه شعبه زیاد می‌کنند. برای اینکه آسایشگاه برای افراد خودشان می‌سازند. بنده یک وقتی در تهران از جایی عبور می‌کردم، دیواری طولانی بود که هرچی می‌رفتیم ادامه داشت! پرسیدم این تشکیلات عظیم برای کیست؟ گفتند مال فلان بانک است، بانک غلط می‌کند که چنین کاری کند. حالا اینکه تشکیلاتی است که لابد برای تفریح و این حرف‌ها است. بانک‌ها بنگاه‌داری می‌کنند. جلوی بنگاه‌داری بانک‌ها را بگیرید. بانک برای بنگاه‌داری نیست.

ماجرای این بخش از بیانات ایشان این است که یکی از دفعاتی که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای کوهپیمایی عازم ارتفاعات تهران بودند، در مسیر از یکی از همراهان نسبت به این محوطه محصور سوال میپرسند که به ایشان اطلاع می‌دهند این مجموعه متعلق به یک بانک دولتی است.

پیگیری‌های خبرنگار مشرق نشان می‌دهد اشاره اخیر رهبرمعظم انقلاب، احتمالا مربوط به یک مجتمع تفریحی- رفاهی در خیابان آجودانیه تهران، و معروف به «باشگاه آجودانیه» است. مجموعه‌ای عظیم که متعلق به بانک ملی است.

این مجتمع رفاهی عظیم شامل چندین تالار، رستوران و سالن ‌های ورزشی اعم از زمین فوتبال و استخر شنا بوده که در محیطی به مساحت قریب به 7000 متر مربع در آجودانیه تهران واقع شده که ارزش آن نیز چندین هزار میلیارد ریال تخمین زده می‌شود.

فیلم: در باشگاه آجودانیه بانک ملی چه خبر است؟

علاوه بر این مجموعه که از سال 1374 تبدیل به مجتمع رفاهی یک بانک دولتی شده، شرکت‌های زیادی نیز در حوزه‌های مختلف توسط این بانک اداره می شود که مصداق بارز بنگاه‌داری است که رهبرانقلاب بارها نسبت به بنگاه داری بانک‌ها و تاثیرات سوءی که بر اقتصاد کشور دارد، هشدار دادند.

از همین رو انتظار میرود عبدالناصر همتی که به تازگی سکان هدایت بانک مرکزی را برعهده گرفته است، با عمل به توصیه رهبرمعظم انقلاب که فرمودند: "بانک مرکزی در برابر هزینه های سنگین و بی نظمی هایی که کشور را دچار مشکل می کنند با قدرت بایستد"، ‌ باقدرت در مقابل اقدامات هزینه‌ساز و غیراقتصادی بانک‌ها ایستاده و در مسیر جراحی بزرگ نظام بانکی، سایر ارگان‌ها و دستگاه‌ها نیز به کمک او بیایند.

نمایی از باشگاه آجودانیه که در سمت چپ تصویر دیوار آن مشخص است
باشگاه آجودانیه بانک ملی
نمایی از داخل باشگاه آجودانیه متعلق به یک بانک دولتی
دیوار باشگاه آجودانیه در سمت چپ تصویر مشخص است

البته این تنها مجتمع تفریحی متعلق به بانک‌ها و به خصوص بانک‌های دولتی نیست؛ کمی پایین‌تر در خیابان شهید لواسانی (فرمانیه) نیز مجتمع‌های تفریحی عظیم دیگری نیز واقع شده است که باشگاه بانک مسکن، از جمله این مجتمع‌هاست که با پول سپرده گذاران و سرمایه مردم، خریداری و در اختیار عده محدودی از کارکنان و ... قرار گرفته است. مشرق در گزارش‌های بعدی بیشتر به این موضوع خواهد پرداخت.

*مشرق آماده درج توضیحات بانک ملی درباره این گزارش است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 149
  • در انتظار بررسی: 23
  • غیر قابل انتشار: 38
  • محسن IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
    211 8
    فکرکنم آقای همتی یه رمانی رییس بانک ملی بودن . رطب خورده کی کندمنع رطب
    • IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      من راضی نیستم با پولم این کارها رو کردن . حساب در بانک ملی دارم
    • IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      173 7
      مگر خون کارمندان بانک از سایر کارمندان و مردم رنگین تر هست که باید چنین مجتمع های رفاهی و ورزشی و...داشته باشند؟
    • سعيده DE ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      123 7
      بله دقیقا حق با شماست... روابط عمومی بانک ملی هم باید به جای این کارها به فکر آماده کردن یک جوابیه و توضیح باشه...البته که ماله کشیدن خیلی فایده نداره
    • IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      10 38
      والله کارمندای بانک ملی از چیزی ندیدن
    • IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      93 22
      حرام است. بیت المال است
    • مهدی IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      38 2
      بله خون اونا رنگین تره مگه نمیدونستی برادر؟
    • معمار IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      13 36
      اين رو هم قطعه قطعه كنيد درختانش رو قطع كنيد و توش ساختمانهاي 10 واحدي غير اصولي بسازيد
    • IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      46 1
      بیشتر بانک ها به اسم مجموعه آموزشی کارمندان یا رفاهی همچین جاهایی دارن. وام های بدون درصد یابادرصد خیلی کم به کارمندهاشون میدن.من کارمند بانک میشناسم تو۱۲سال از بومهن خونش رسیده به پاسداران با همین وام ها.اون وقت به مردم وام میدن باهزار منت اونم باسود بالای ۲۲ درصد که من از یکی شون پرسیدم گفت حساب کنی بیشتر از ۲۵درصد درمیاد
    • IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      46 4
      کم تو بانکها زیرمیزی میگیرن و با رشوه وامهای کلان میدن و برای خودشون وامهای بدون بهره و نجومی برداشت میکنن اینا هم روش
    • علی IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      19 4
      البته دانشگاهها هم از این گونه می باشند شما در اکثر مناطق بخصوص خوش آب و هوا کیلومتر ها دیوار کشی کردند و فقط یک ساختمان در آن به اسم دانشگاه ایجاد کرده اند؟؟؟؟
    • پسر ایرونی IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      8 12
      به نظر من می بایست رئیس کل بانک مرکزی نیز مثل سه تا از وزرای کابینه که بایست حتماً به تأیید مقام معظم رهبری برسند، باید از این فیلتر عبور کند تا حمایت و پشتوانه رهبری باعث شود هم شخصی که انتخاب می شود انسان سالم و بی غل و غشی باشد و هم از هیچ کس یا ارگانی نترسد و منافع نظام و مردم را پیش ببرد.
    • IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      14 1
      اين مجتمع براي كارمندان عادي بانك ملي نيست!!!
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      23 2
      هر جا سخن از اختلاس است، نام بانک ملی ایران می درخشد.
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      1 2
      ما یکی از رفقامون کارمند بانک ملیه .
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      2 0
      بعد برید ستاد رفاهی دانشگاه تهران را ببینید دریغ از یک ذره امکانات برای اساتید.
    • احمد IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      2 0
      جناب علی آقا دانشگاه اگر زمین بزرگ و ساختمان کمی داره تجمل و یا اسراف نیست. طرح های توسعه ای دانشگاه به تدریج در همان زمین ها پیاده می شود.
  • محمدقاسم IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
    73 24
    قطعا فرمایش رهگشای مقام مغظم رهبری لازم است مورد توجه مسیولین دولت قرار گیرد البته توجه بعه این نکات : اگر کسی میخواهد به لطف بانک ها به کارکنانشان بداند باید ورشکستگی تولید و اقساط کمر شکن ؟ سهم کارکنان بانک ها از قرض الحسنه های وام ؟ استفاده از هتل و مراکز اقامتی رایگان در مشهد شمال و .... ؟ باید پرسیده شود ؟؟؟؟
    • IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      24 1
      به کدوم زبون نوشتی؟
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      21 1
      بانک های نزول خوار به اسلام پشت پا زدند با این همه راه بلدان بهشت و جهنم در سمینار بانکداری اسلامی !!
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
    53 6
    سلام چه طور شرعی و قانونی است که یک عده بانکی از کارمند معمولی ت روسای آن ها گرفته از پول مردم و یتیم یسیر و خانواده شهید و کارمند و کارگر ،حقوق و مزایای آن چنانی و وام های بلاعوض یا کم بهره بگیرند در حالی که هزاران فارغ التحصیل از دکترا تا لیسانس در این مملکت حاضرند با حقوق 500 تا ا500 هزاری زندگی کنند - وقفوهم انهم مسؤولون - قطعا در دنیا و آخرت باید بانکی ها و دولت و مجلس پاسخگو باشتد این مکان های گرانقیمت و امانات رفاهی و تفریحی هر کارمند و گروه خاصی خلاف عقل و شرع است بترسید روزی مستضعفین قیام کنند ! نویسنده یک کارمند و معلم با مدرک دکترا و حقوق با سابقه 25 سال حدود 2700000 تومان
    • IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      16 77
      جناب معلم با دیپلم وارد آموزش و پرورش شدی...از فرط بیکاری و اوقات آزاد و بزور آموزش و پرورش با حقوقر دکترا گرفتی.. الان هم حرف مفت میزنی..یه روز نمیتونی مثل یه تحویلدار بانک کارکنی که صبح از همه کارمندا زودتر سر کارن ( شروع کار با ارباب رجوع ساعت 7 در حالیکه تمام ادارات ساعت 8 مییباشد) و تا آخر وقت با احتساب باجه بعد الظهر ساعت 6 میرسن خونه...این اول ماهه مرخصی نیست این وسط ماهه مرخصی نیست این آخر ماهه مرخصی نیست. این اسفنده مرخصی نیست و.... حتی تا موقع تحویل سال هم باید تو بانک باشن... از فرط بیکاری و اوقات آزاد تو.دانشگاه آزاد و.پیام نور دکترا گرفتی. ادعات هم میشه.. یه روز نمیتونی مثل تحویلدارهای بانک کار کنی .در ضمن نباید هم درس بخونی... در ضمن والله ما هر کجا که میریم نوشته تعاونی مسکونی مخصوص فرهنگیان و یا مجتمع رفاهی فرهنگیان....نشستی اسمون ریسمون میکنیدتحویلدار بانک همون 2700 رو.هم نمیگیره.. با ارباب رجوع پر مدعا سر وکله میزنه.
    • طیب IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      22 9
      بنده خدا هدف مقام معظم رهبری کارهای غیر مرتبط بانکها است که باعث انحراف از وظیفه اصلیشان است . و کارایی کارمندان و زحمات قطبه کارمندان بانکها برکسی پوشیده نیست . و البته ممکن است کارایی یک صنوقدار بانک ازصدها کارمندسایر ادرات که مدارک مختلف برای خود دست وپا کرده و فاقد کارایی در حد مدرکشان هستند بیشترباشد .-صاحب سهام بانک پارسیان
    • کارمند IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      23 5
      اون دوست عزیز که انگار کارمند بانک هست و به معلم ها گیر داده، دوست عزیز اگه از شرایط کارت ناراضی هستی من حاضرم شغلم رو باهات عوض کنم.منم کارمند پیمانی هستم اما با ماهی یک ونیم میلیون حقوق بدون هیچ گونه مزایا فوق لیسانس کامپیوتر هستم( البته با دیپلم استخدام نشدم ها)... شما فرمودید که از ساعتهفت صبح میرید تا شش عصر...ما از هفت ونیم میاییم تا دو ونیم...اما از ساعت سه تا ده شب هم مسافرکشی میکنم برای اینکه حقوقم نصف شما بشه.وام بدون سود هم نمیتونم بگیرم اگه وام بخام با سود بالا بایدبگیرم...اگه از شرایط ناراضی هستی من حاظرم عوض بشیم.حاظرم تا هفت شب هم کارکنم...
    • تیمسار IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      خدایش کارمند بانک بودن سخته و هر ارگانی در حد توانش برای پرسنلش یه سری امکانات رفاهی فراهم کرده من در تعجبم چرا همیشه معلمین ناراضی پر مدعا هستن من کارخانه تولید خودرو کار میکنم از شش نیم صبح سرکارم تازه کارخانه بیرون شهره از پنج نیم راه می افتم تا ساعت پنج عصر یک ضرب سرکاری و با احتساب طول مسیر شش می رسی خونه با هفت سال سابقه و فوق لیسانس صنایع حقوقم هفت تومنه هر چهار دقیقه باید یک خودرو تولید کنی و هر دقیقه چهل میلیون ارزششه ببین چقدر فشار روی ادمه نه معلمی که ربع ساعت اخر هر زنگ دیگه درس نمیده
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      2 1
      تیمسار امروز مزخصی گرتی؟
    • تیمسار IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      0 1
      نه گلم تعطیلات تابستانی هستیم
  • FR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
    مقام رهبری تنها امید مردم به خصوص مستضعفان و مظلومان هستند
    • IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      22 12
      با سلام و ادای احترام انشاءالله با تدابیر مقام معظم رهبری مشکلات رفع خواهد شد.
    • مهدی IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      32 12
      امیدتان به خدا باشه ولاغیر.
    • DE ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      18 8
      مقام معظم رهبری به تنهایی که نمیتواند. باید افراد متخصص وا بزار داشته باشند
    • فرهنگی ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      3 27
      هیچئ ارگانی غیر از بانک ها ودارایی وارگانهای زیر نظر وزارت اقتصاد دارایی ونیرو اینچنین مجموعه ای ندارند دامادم کارمند بانکه ، عموم کارمند بانکه ،پسر خالم کارمند بانکه همشون وقتی مشهد یا شمال میرن هتل آپارتمان رایگان بانک با تمام امکانات وغذا ی رایگان ولی من کارمند اداری آموزش وپرورش رفتم دیگر شهرها کلاس درس مدرسه به من دادند که میز ونیمکتها گوشه ای روهم گذاشتند وتوش یک فرش 9 متری انداختند با 4تا پتو تازه پول هم از ما می گیرند نه غذایی ،نه حمامی ونه امکاناتی برای همه معلمین هم همینطوره مگر مدیرکل باشند وکله گنده برن خانه معلم بهشون بدن البته دیگر ادارارت مثل ثبت احوال ویا جای دیگرکه مدتی کارمند اونجا بودم هم جایی ندارن ولی بانک ها ومجموعه وابسته به وزارت اقتصاد و وزارت نیرو وضع فرق می کنه هم حقوق ومزایای بالا وهم امکانات فراوان مثل خونه سازمانی و هم حق ماموریت حق مسکن ،خواروبار ،وخیلی چیز های دیگه .این تبعیض ها تا کی ادامه داره چرا هیچ دولتی فرمایشات رهبری ودل سوزان مملکت را در مورد اصلاح این سیستم ها جدی نمی گیره وانجام نمیده .این که نمیشه هرکی پول مردم تو دستش بود برای خودش استفاده کنه بانک ها باید امانت دار باشند نه بنگاه دار .اصلاح نظام بانکی از واجبات است
  • قمی IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
    37 8
    مجلس و‌ روحانیت آنقدر در عزل روحانی بعنوان منصوب کننده جهانگیری و سیف و عراقچی و سیاستهای مهلک اقتصادی کوتاهی و تعلل کردند! که از امشب بی بی سی با همراهی کروبی کمپین عزل را به مناسب اجلاس خبرگان کلید زدند! فرافکنان استادند و ما غافل
  • محمد US ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
    28 87
    مجموعه های رفاهی بانک ها برای استفاده عموم کارکنان بنا شده است و از دارایی های خود بانک ها بنا شده اند و نه سپرده های مردم که اگر اینگونه بود بانک ها در بازپرداخت سپرده های مردمذعاجز بودند.
    • IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      81 2
      دارایی خود بانک ها از آسمان که نازل نشده... از سپرده مردم تامین شده... و تبدیل به دارایی شده... از سود سپرده ها و وام هایی که به مردم دادند... سپرده ها به جای اینکه در مسیر اشتغال و تولید و توسعه کشور قرار بگیرد، در مجتمع های چند صد میلیاردی محبوس میشود... و عده ای هم رانت استفاده از آن را دارند...معلوم است که استفاده کنندگان از یک مجتمع در آجودانیه چه کسانی هستند! بیجاره مردم مستضعف که پولهای خود را در بانک میگذارند برای قرض الحسنه و ... هزار نیت خیر دیگر.
    • IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      10 16
      تو یکی خفه ابله جان
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
    52 0
    بانکها وسازمانهای دیگر هم بدتر از اینهاست،....
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
    22 3
    اینم خورد کنین بفروشین.
    • بی سیم IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      9 15
      درسته که نباید 4 تا درخت هم که هست قطع کنید اما این ها نباید در منفعت بانکها و مدیران بانکها باشد برای عامه مردم باشه همه راضی هستیم. مثل یک بوستان عمومی برا همه فقرا
    • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      3 2
      داداش اون مجتمع تو آجودانیه رو بترکونن پارک کنن بازم فقرا اونجا نمیرنا !!! آجودانیه هستا!!!!
  • سعيد DE ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
    11 47
    بانك ملي از قديم اين مجموعه رو داشته و مربوط به الان نيست ضمنا تو ركود مسكن مشتري نداشته قرار نيست سرمايه يك بانك دولتي رو به حراج گذاشت كه ،،اين بانك دولتي هست ش لطفا از بعضي فرمايشات مقام معظم رهبري برداشت بدي نكنيد فكر كنم صحبت ايشون جاي ديگه اي هست ش
    • IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      42 44
      بله از قدیم داشته و خاطره رهبری هم برای قدیم بود... این مجتمع 24 25 سال است که به عنوان مجتمع رفاهی بانک ملی فعال است و ربطی به رکود الان و این سالها ندارد... و از پول مردم خریداری شده... پول مردم هم فرقی نمیکند برای امسال باشد یا 10 سال قبل یا 30 سال قبل... !
    • IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      42 15
      خیلی تابلو از طرف بانک ملی جواب دادی..خخخخ
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
    33 4
    آقای عبدالناصر همتی به احتمال خیلی زیاد خودش و خانواده محترم از این مجتمع رفاهی استفاده فرموده اند چون ایشان مدیر عامل بانک ملی هم تشریف داشته اند .
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
    49 21
    رهبر معظم انقلاب در مسیر عظیمت به کوهپیمایی این مجموعه را مشاهده کردند و همان زمان به مسوولان تذکر دادند. اما هیچ اقدامی نشد تا اینکه ایشان بار دیگر علنا آن را یادآوری کردند و بر بی عملی و بی ارادگی مسوولان صحه گذاشتند....
    • همسر سعيد DE ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      23 1
      من خودم نزديك بيست بار زنگ زدم به بانک ملی و روابط عمومیش اعتراض کنم اما فایده نداشت
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
    28 17
    ويلاها و سوئيت هاى دم ساحل، هتل ها، رستوران ها، تالارهاى برگزارى مراسم عروسى و جشن ها و تعاونى هاى مخصوص كارمندان براى خريد ارزان كالاها، انواع هدايا و بن ها به مناسبت ايام مختلف و شرط دادن وام به مردم به شرط داشتن ضامن كارمند ... همه و همه در اختيار چند صد نفر كارمند بانك و سازمان دولتى قرار داره انگار كه مملكت ملك طلق ايناست و هر جور كه بخوان ميتونن بيت المال رو بين خودشون تقسيم كنند در صورتيكه اين اموال متعلق به همه مردمه و بايد همه ازش بهره ببرن ولى شاهديم كه بقيه مردم كه كارمند نيستند بايد با زور بازو و زحمت خودشون البته اگه زورشون رسيد به اين امكانات دست پيدا كنند اين ظلمه، حرامه به خدا حرامه
  • سعيده DE ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    19 9
    اين مجموعه دولتی و برای بانک ملی هست ش و کارکنان بانک و یه سری مدیر و آقازاده استفاده میکنن من خودم اينجا زندكي ميكنم و دیدم چه کسانی اینجا رفت و آمد دارن
    • IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
      0 0
      باز خوبه شما وضعت خوبه آجودانیه میشینی
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    10 18
    بانک ملی بانک همه مردم ایران
    • ایرانی IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      2 0
      بله، ولی فقط وامهای محدود و با درصد بالاش همین.
  • حسن IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    38 0
    واقعا ما انقلاب کردیم که این جور دوباره یه عده ای در تجمل زندگی کنند و مستضعفان محتاج نان شب باشند.افسوس
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    14 57
    از حدود هشت سال پیش که بنده ساکن شهرک پردیسان (واقع در شهر قم) بودم، بنایی تفریحی در خیابان ورودی این شهرک (ابتدای خیابان دانشگاه) وجود داشت و برایم سؤال بود که اینجا برای کیست. بعدها فهمیدم متعلق به بانک خدوم و امانتدار ملّی است! چند سال بعد، از اخبار تلویزیون شنیدم که یکی از دزدان محترم 3000 میلیاردی، همین بانک شریف ملّی بوده است! بالاخره بخشی از آن 3000 میلیارد بایستی در خدمت کارکنان زحمتکش این بانک خرج می شد که الحمدلله شد! و حالا هم قصه دیوار چین این بانک...
  • IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    8 0
    مجتمع تفریحی و.رفاهی خود (( بانک مرکزی)) در تهران بسیار بسیار بزرگتر از این است تقریبا نزدیک صد برابر بزرگتر تحقیق کنید ببینید درست میگم یا نه... اینکه چند تا متکا و پشتی و آلاچیق بزرگتر نیست...
  • IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    14 0
    مشرق این مجتمع را نبین دهها مجتمع در شمال و مناطق تفریحی هست که از این هم بزرگترو فاسد تر است
  • علی IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    17 4
    حسن روحانی ابرو به هم میکشه وقتی رهبری تذکر میده
  • IR ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    16 1
    سلام، ای کاش خود آقا شخصا این موضوع مهم را پیگیری و به سرانجام میرسانند تا بقیه مسئولان ارشد کشور هم جرات مبارزه با این گونه خلاف ها را پیدا کنند.اکنون کشور ما به وجود شمشیر برنده نیاز داره و با کارد میوه خوری نمیشه پوست اخلال گرها را کند.
  • داریوش IR ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    22 1
    من کارگر ساختمانم الآنم کار نیست زن بچه هام چجوری سیر کنم شرمنده زن بچمم ولاه هیچ کس فکر کارگران ساختمانی نیست
  • IR ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    11 0
    آنجا هم برای حال کردن مدیران بانکها است کلا و ملت کارگر و غیراستخدامی و ... شرمنده زن و بچه
  • مختار IR ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    13 0
    لعنت خدا بر هر نامرد و ظالم
  • F35 IR ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    11 4
    افرین . باز هم رهبری عزیز یه کاری کرد. باقی مسئولان که ... لعنت خدا بر هر نامرد و ظالم
  • نخبه بیکار CZ ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    13 1
    واقعا اگر تو کشورمون جلوی این اشرافی گری ها گرفته بشه وضعیتمون این نمیشه.متاسفانه یه عدهه با پول مردم هر روز فربه تر میشن اینها مصداق مال حلال نیست یکی مثل من هزار جور حساب کتاب کنه از ترس کرایه تاکسی کلی پیاده بره که مبادا دستش جلو باباش دراز بشه بعد یه عده از پولی که شاید امثال من توش سهمی داریم... نمیدونم دیگه امیدمون بخداست فقط واقعا کسی ندارم غیرش
  • حسین IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    12 1
    این مرکز رفاهی در مقابل مرکز رفاهی بانک مرکزی در نوشهر مازندران چیزی نیست از شرق درخواست میکنم گزارشی از مجتمع تفریحی کارکنان بانک مرکزی در نوشهر بگیره اونوقت اوج خیانت رو میبینه
  • امین IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    16 1
    بانکهای ما گردن کلفت شدند از دولت های ما هم نمیشود انتظار داشت جلوی اینها را بگیرد چون خودشان ذینفع هستند . بهترین راهکار اینه که مردم مراوده خودشان را به کمترین حد ممکن برسانند ولی متاسفانه دارای مردم هوشیار نیستیم
  • .. محمد IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    6 2
    اگراین مجموعه هادرخدمت ازدواج جوانان قرارگیردنورعلی نور است
  • ثابتی IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    7 3
    بانک ملی، اولین بانک جهان اسلام!!!!! اعطای تسهیلات بدون رانت و فامیل و رفیق بازی....!!! جریمه دیر کرد... اصلا و ابدا... منشور بانک، جای مهر سوخته خاوری و امثالهم بر روی پیشانی...!!!!
  • حامد IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    11 1
    اینکه چیزی نیست، برید ببینید شرکتهای دولتی مثل نفت و گاز و .... چه کاخهایی تو شمال و جنوب و تهران دارن و چه حقوقایی به کارمنداشون میدن ، گیر دادین به این چند متر جا ؟؟؟؟؟
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    9 14
    با توجه به رشته ام ميتونستم به راحتى در يكى از بانكها شاغل بشم اما از اونجايى كه درآمد بانك ها رو حلال نميدونم و استفاده از اين همه امكانات رفاهى كه بانكها از طريق سپرده هاى مردم براى تعداد اندك كارمندان خودشون مهيا كردن رو مشروع نميدونم هرگز حاضر به استخدام در بانك نشده و نخواهم شد كسانى هم كه اموال مردم رو بين خودشون تقسيم كردن و حال و حول ميكنن بايد در پيشگاه خدا جوابگو باشن چه قبول داشته باشن چه نداشته باشن
  • اردبیلی ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    7 0
    مشرق جان چرا اینارا میزاری میخواهی سکته کنیم و بمیریم. عدالت علی(ع) کجایی که قربونت برم
  • ع-ح IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    11 14
    بسمه تعالی سلام مگه خون کارمندان بانک از سایر کارمندان وکارگران دولتی وخصوصی قرمزتر است که وقتی یکی وارد بانک می شه مسکن-زمین-ویلا-زمینهای کشاورزی و وامهای کم درصد متفاوت وماشین مدل بالا و...در اسرع وقت به آن تعلق می گیرد چرا از پول مردم فقط برای رفاه کارمندان بانک استفاده می شود . چرا مسئولین جلوی این بی عدالتی را نمی گیرند.
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    19 6
    خنده دارترین قسمت متن این تیکه است: "از همین رو انتظار میرود عبدالناصر همتی که به تازگی سکان هدایت بانک مرکزی را برعهده گرفته است، باقدرت در مقابل اقدامات هزینه‌ساز و غیراقتصادی بانک‌ها بایستد"!!! این بابا خودش مدیرعامل بانک ملی بوده بوده است و اگر از این بخارها داشت، کار به اینجاها نمی رسید!
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    10 1
    همه نظرات درست لطفا گرفتن وام های قرض الحسنه و هنگفت را هم به همه این نظرات اضافه کنید
  • ميثم IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    42 2
    فقط بانكها نيستن.
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    8 1
    با شعار کار درست نمیشه، مردم عمل می خواهد
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    9 22
    مردم پولهاتون رو از بانکها و بانکهای دزدا خارج کنید
  • بهروز IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    8 5
    سلام این ملک از زمان شاه متغلق به بانک ملی بوده است. از املاک قدیمی بانک ملی است و مساحت آن حدود 54 هزار متر است
  • امانی IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    9 16
    البته بانکها در این زمینه از همه ارگانها جلودارتر هست...کلام اخر اینکه مدیران بانکی منتصب وزری واقتصاد ودارایی وتحت کنترل بانک مرکزی وانها نیز منتصب رئیس جمهور ورئیس جمهور نیز منتخب مردم هستند بنابر این شخصی را انتخاب منید که بهش ایمان دارید اینچنین مواردی را اصلاح میکنه نه اینکه برادرش ومعاونش وبرادر معاونش از همه مدیران ....کارتر باشه والسلام
    • IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      6 0
      100% درسته . کاملا موافقم
  • رضا IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    7 14
    سلام از همه چیز صحبت شد الا:1-بانک نهادی اقتصادی است و تسیهلات تکلیفی از طرف دولت از پول سپرده گذاران حرام است 2-پرداخت وام به افرادی که حتی اصل پول را هم نمیدهند حرام است 3-پرداخت وامهای دستوری و بدون وثیقه حرام است و.....
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    27 0
    اینهمه مجتمع تفریحی و رفاهی معلوم نیست چرا و برای کدام مدیر ساخته شده به نام کارمند اما دراصل برای حال کردن مدیران بانکها
  • ایرانی IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    9 17
    بنده به عنوان یک معلم می خواهم بدانم چرا کارمندان بانک هم راحت وام های کلان وهم حقوق های کلان می گیرند و امکانات رفاهی زیاد دارند ولی بقیه کارمندان دولت نه چرا باید در کشوری که انفلاب کرده بانک بعد از 40 سال هنوز بانک ربوی است اگر بگویید نتونستیم بنده می گویم نخواستید چون همه حقوق بانکی ها از رباست و شکمی که از ربا پر شده دیگر حرف حق نمی فهمد
    • رضا IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      2 4
      سلام شما اول ثابت کن رباست بعد حرف و اعتراض داشته باش با آن حساب حقوق کلیه بازنشستگان و کل بیمه رباست و....
    • علی IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      3 5
      از کجا معلوم حقوق شما از ربا نیست 3 ما ه حقوق مفت میگیری زیاد غور نزن
    • الاغ IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      3 4
      تواگه عقل داشتی معلم نمیشدی که ۶ماه سال بخوری وبخوابی بعدزارتو زورت کنی
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    12 21
    سپرده های مردم بانک ها را گرگ کرد تا بیکاری وعدم ازدواج و......را زیاد کنند لعنت خدا بر اشراف گران بی خدا
  • ترسو IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    4 21
    ما بچه ها ساده ایم بزودی بانک اعلام ورشکستگی می کند و اموالش را به مزایده می گذارند
  • US ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    10 11
    اگر به نام نگاه کنید عنوان باشگاه را دارد، عنوان باشگاه در غرب کلاب، و پیشتر در ایران هم کلوب بود. کلوب یک نوع لژ غیر رسمی هست، یعنی لژی هست که بنام لژ ثبت نشده ولی همان اهداف را دارد، فقط در اینجا بجای تبلیغ مستقیم و تدریس فراماسونری، مردم را غیر مستقیم با سبک زندگی فراماسونری آشنا میکنند تا زمانیکه افراد آماده پذیرش فراماسونری و یا مافیایی باشند، سپس از آنها در پیشبرد اهداف دیگر کلوب استفاده میکنند. بسیاری از رانتها، ... در چنین جاهایی شکل میگیرند.تفکر دین زدایی، و مرفه نشینی، و سبک زندگی غربی از همین جاها رفته رفته در افکار و شخصیت اعضا نقش بسته و جای سنتها و افکار دینی را میگیرد، و زمینه برای بسیاری مسائل دیگر فراهم میشود.
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    3 16
    پس میگن رباونزول
    • شاه حسينى US ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
      0 0
      باسلام خدمت هموطنان عزيز مجموع باشگاه آجودانيه هم اكنون مربوط به بانك ملت هست و ماجراى به مالكيت شدن ملك موصوف بدين شرح است كه شخصى مبلغ پنج ميليون تومان بدهكار بانك بوده و بلحاظ عدم پرداخت توسط بانك مصادره و در مالكيت بانك مزبور قرار ميگيرد
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    8 6
    مشرق جان اینکه چیزی نیست ، برو یه سر سمت دریاچه خلیج فارس ، بازار بزرگ ایران یا به عبارتی همون ایران مال رو ببین و یه گزارش از اونجا تهیه کن ، این پروژه مربوط هست به آقای انصاری مدیرعامل بانک آینده میشه بگن این ابر پروژه که توی جهان کم نظیر است ، چجوری و از چه منبع درآمدی ساخته شده ؟؟؟ اخلال در نظام اقتصادی یعنی این !!!! چرا پای همچین آدمی به قوه قضاییه باز نشده تا حالا ؟؟؟؟ مگه چند درصد ما ایرانی ها از یه همچین جاهایی توان خرید داریم ؟؟؟
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    1 3
    مشرق خیلی بدبختی دیدی دنبال عدالت نیستی وگرنه من بهت ادرس دادم
    • مهسا IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      3 29
      کودتای بانکها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران سه ماه است آغاز شده
  • ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    4 10
    معلما ن خواستار قطع واريز حقوق به بانك ملي هستيم
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    4 0
    پول مفت و دل بی رحم
  • US ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    4 20
    حالا مردم منتظرند ببینند چه میشود به حرف آقا گوش میکنند یا نمیکنند---بانک ملی ازساعت 5/7صبح شروع به کارمیکند تا 16ازساعت 5/6کارمندان دربانک هستند ساعت 5/7تادربازمیشود تازه میروند صندوق راتحویل بگیرند صبحانه بخورند ساعت شد5/8ساعت 16دربانک بسته ولی تا ساعت 18دربانک هستندچکارمیکنند اضافه کاری پر کنند
  • مهدی IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    8 38
    با سلام ، در جواب اون کسی که به معلمین نسبت های بدی دادند؛ باید عرض کنم که اگه الان پشت باجه بانک ، داری کار میکنی به واسطه همون کسانی هست که الان اینجوری داری بهشون توهین می کنی ، اگه میتونی اونجا پول بشماری بخاطر همون معلمی هست که بهت سواد خوندن و نوشتن یاد داد!
  • علی 110 IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    6 18
    بانک این همه سرمایه را از سپرده همین ملت مظلوم جمع آوری کرده و به کارمندانش وامهای آنچنانی (چندصدمیلیونی) بدون سود میدهد ولی یک فرد عادی با هزاران مشقت و بدبختی برای 5 میلیون وام 22 درصد باید زمین وزمان را بهم بدوزد شاید گیرش هم نیاید و اگر یک قسط هم عقب بیفتد یا ازضامن کمک میکنند یا جریمه مالی می شود و میرود تو جیب کارمندان بانک وووووو.............. نمیدانم دیگه چه بنویسم خدایا خودت کمک کن به این رباخواران بی دین ما که ادعا می کنیم مسلمان هستیم و ربا حرام است ولی در بانک ربا هست چرا کشورهای عربی سود بانک نمی گیرند ولی ما که ادعای بیشتری داریم همه اش سود بانک می گیرند خدایا خودت کمک کن ............
  • عادل ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    2 0
    تازه کو گوش شنوا
  • hamid IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    5 0
    امیدی به همتی نداشته باشید مگر چه گلی به سر بیمه زده چون رییس کل بیمه بوده. البته افراد لایق زیادی هستند اما نباید از کسی که سابقه درخشانی ندارد انتظار زیادی داشت.کسی باید باشد مقابل مجلس و دولت بانکها برای افزایش نقدینگی بایستد.و خودش عضو هیچ بانک و بیمه خصوصی نباشد .البته از سطح آگاهی خوبی برخوردار باشد تا بانک مرکزی را اداره کند.همتی اگر نمی تونی مقابل خواسته های نامعقول بایستی همین الان استعفا بده.البته ایشان شریف هستند.اما هر کاری آدم خودش را میخواهد
  • CA ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    2 0
    همه در نقاط خوش و اب و هوا و نزديك سدها غصب كرده اند را در وهله اول به محيط زيست و وزارت نيرو باز گردانند
  • سدرا مصاحب IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    5 2
    مشرق از اینکه در مورد فرموده مقام معظم رهبری در خصوص بنگاهداری پیگیری و مشخص کردی طرف مقابل گفته ایشان کدام بانک است جای تقدیر و تشکر دارد. اقدام شایسته شما در خصوص آگاهی بخشی و اینکه انگشت اتهام مردم به سمت و سوی بانک های دیگر بی جهت نشانه نمی رود واقعا قابل تحسین است و از همه مهمتر اقدام شما در این رابطه نمونه ی مثبت اجرای فرموده رهبری در مورد موضوع آتش به اختیار است و الا هیچوقت خود بانک مرکزی و یا ملی حاضر به این رمز گشایی نمی شدند.
  • علی IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    5 0
    وقتی بانکها به پشتوانه دولت با سی و چند درصد سود بانکی وام میدهند و خون مردم و وام گیرنده بدبخت را تو شیشه میکنند غیر از این هم انتظاری نمی رود .! شرم آوره .
  • US ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    14 1
    یکی از بستگان اینجانب کارمند بانک است با سی سال سن خانه باغی ساخته دست شویی قیمت خانه ماست 5قوا ره زمین نزدیک به چند میلیارد سرمایه خدایی سی ساله وده سال است رسمی شده این ثروت از کجا آورده تمام کارمندان بانکها این شرایط دارن کو نظارت تو مملکت ما واگذارشان به دستان بریده ابوالفضل اختلاف چقدر
  • US ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    11 23
    یکی از بستگان اینجانب کارمند بانک است زندگی پادشاهی برای خودش ساخته از بانک ....
    • DE ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      0 2
      نترکی؟؟؟
    • DE ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      0 1
      خخخخخخخخخخخخ
    • DE ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      0 1
      OOOOOOOOOO
    • DE ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      2 1
      موافقم. شاه مثل این بانکی ها حال نکرد(مدیران بانکهاها)
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    4 0
    چه جالب! ایکاش به ایشان اطلاعات بیشتری می دادند و می گفتند که فقط این یکی نیست که!
  • نادر IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    5 1
    می چاپند ، می دزدند ، می برند و می خورند . متاسفانه این است همه حکایت بانکهای ما ، دولتی و غیر دولتی .
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    4 0
    عروسی پسر قائم مقام وزارت ....هم همین جا برگزار شد!
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    5 0
    ... بانکه؟ مجتمع رفاهی تفریحی در شمال داره که شاه هم در خواب نمی دید
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    3 0
    پول خورد برای مبادلات تجاری کم است لطفا کمی به فکر حداقل بگیران وتورم ومستضعفان باشید
  • پارسا IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    8 2
    بانکها عامل شکست نظام اسلامی بودند
  • 108 IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    9 1
    حرکت ما یه جورایی شبیه حرکت کوفیان به سوی امامشان است از سخنان رهبری خوشمان می آید دعوتش را لبیک می گوییم ولی در جبهه مستکبران برای بی اثر کردن فعالیت و سخنان رهبر عزیزمانم حرکت می کنیم. وقتی گفتند بانکها غلط می می کنند شیشه چند تا بانک آوردین پایین به چند تا رییس بانک فقط دو روز سلام نکردین تا زانو خم نشدین.آقا سالهاست می گویند اما آجودانیه لواسان فریدون و مشایی حاج محممد همچنان در صراط شیطانند و ما هم نظاره گر این جماعت
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    7 0
    سلام باشگاه پردیس فرمانیه بانک مسکن ویلاهای شبکه بانکی در بابلسر مجتمع ویلایی بانک مرکزی که بهتر است نام بهشت را بر آن نهاد در مازندران مجتمع رفاهی بانک مرکزی در خیابان پاسداران ده ها هتل عظیم در مشهد و کیش و قشم که برای بانک ها است. جدای از اموال تملیکی صدها هزار میلیارد ی بی مصرف کیست این ها را خفت گیری کند
  • ناصر IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    5 1
    بانک اسلامی می خوای ؟ بانک های آمریکایی ( صفر درصد ) بانک سهیونیستی می خوای ؟ بانک ایرانی 25 تا 30 درصد
    • reza IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      3 1
      با تورم 60% امسال خود تو حاضری پولت را قرض الحسنه در بانک بگذاری تازه سهیونیستی غلطه عزیز صهیونیستی درست است
  • بابک ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    3 0
    منظور رهبر معظم این است که حیف و میل نشود، ضمنا از این تفریحگاهها اکثراً اونایی استفاده می کنند که مسئولیت خوبی در ارگانها دارند و فقط استخر و تفریح و سفر خارجی کار اصلی آنان به شمار میرود و اصلا نوبت به کارمندان متوسط و معمولی نمییییییرسه. خدا وکیلی جمع کنید اینهمه منفی و مثبت و برداشتهای متفاوت را. بیایید همه یه یا علی بگیم (دولت و ملت و همه مسئولین قوا) و کشور را از منجلاب گرانی و تورم و رکود و فساد و .... نجات بدهیم با دست خودمون، مفسدین اقتصادی و رانتخواران و دزدهای کثیف و بیشرف و بیت المالخور را خفه کنیم. واقعا وضعیت معیشتی مردم متوسط به پایین رو به نابودی است و دیگه نمیتوان نفس کشید، به والله دیگه نمیتوان حرف زد یا حتی چیزی نوشت، دیگری تاب و توانی در مردم نمونده...
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    7 0
    سلام امتام خمینی فرمودند : وای به حال کشور ،آن روزی که مسئولین ما رو به کاخ نشینی و مرفه گرایی رو بیاوند و ...
  • احمد IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    3 2
    ساده نباشیم خب این ملک رو هم بفروشن تا پول اون رو هم بدهکاران عمده بانکها تحت عنوان تسهیلات بخورن.کدوم بدهکار عمده در این 30سال پس از جنگ رو بابت بدهیهای عمده اش گرفتن. بزاریم این مجتمع بمونه.
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    7 3
    حروم خورها
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    5 2
    تا دیروز چرا بهشون گیر نمیدادید
  • امير IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    6 0
    سلام دوست خبرنگار اينهايي كه رهبر معظم فرمودند سر سوزني است از تخلفات آشكار بانك ملي اگر خبرهاي بيشتري از تخلفات تك تك نفرات مديران ارشد بانك ملي مي خواهيد به سراغ مسعود خاتوني ( بي سواد) هيات مديره ، مسئول انفورماتيك بانك ملي و رييس كميسيون مناقصات برويد كه با حسين زاده مديرعامل چه كارها كه نمي كند
  • mk IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    2 1
    درست نمیشه هرگز بااین افکار منفعت طلبانه
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    8 0
    بانک مسکن 90 تومن وام گرفتم 216 میلیون باید پس بدم 20تومن اوراق خریدم و... کلن تارک دنیا شدم فقط کار میکنم که قسط وام بدم نه مسافرتی نه امکاناتی به کدامین گناه
    • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      0 5
      عوضش خونه گرفتی ۱۵۰ تومن الان شده ۶۰۰ تومن..بابا یکم متطقی باشید چطور انتظار دارید بانک ۹۰ تومن بهتون بده بعد از ۱۲ سال همون ارزشو ازتون بگیره ...اگر منطقی باشه باید در اصل ۳۰ سکه به شما بده شماهم ۳۰ سکه به اون برگردونید ...
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    3 3
    نوش
  • من IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    8 2
    اگه حضرت آقا این قضیه رو لو نمی‌داد چییییییی می‌شد؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! باید نسبت به تمامی بانک‌ها بدبین بوووووووود.
  • بابایی IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    5 4
    اگه به کارمند خودش وام میدهد مطمئن هست که برگشتی هم در کار است. نه اینکه بخاطر ده میلیون تومان وام بیست میلیون بار زنگ به طرف بزند و اخر هم هیچی به هیچی
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    5 0
    چقدر دیر.
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    4 9
    اگر همین مجموعه باعث رفاه حال کارکنان بانک باشه و همچنین برای بانک درآمد داشته باشه چه اشکالی داره
    • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      4 0
      اشکالش رو بکنن تو چشات اون وقت میفهمی
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      4 0
      بعله مردم پولاشون رو نذاشتن تو بانك براى رفاه حال كاركنان گذاشتن كه تو پروژه هاى عمرانى و سرمايه اى و توليدى به كار گرفته بشه تا رفاه عموم مردم بيشتر بشه نه يه عده خاص
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    6 19
    باسلام . قبل از انقلاب من زیاد پای منبرها مینشستم یادمه میگفتند اگه کسی یک درهم ربا بخوره مثل اینکه 70 بار با مادر خودش تو خانه کعبه زنا کرده الان بگی زود دلیل میارن میگن امام معصوم درهمو گفته نه ریال را زود کلاه شرعی درست میکنند
  • گمنام IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    4 2
    ژن برتره داداشششششششش چی میگی
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    1 5
    اگر رهبرانقلاب صلاح می دانستند نام بانک مورد نظر را می گفتند از کجا برای شما مشخص شده است که منظور ایشان بانک ملی بوده است ؟ تهمت زدن و آبرو بردن از افراد و سازمانها کاری آسان است اما بدانید که در قیامت باید پاسخگوی کارمندان خدوم و زحمتکش بانک باشید .
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    3 1
    شما که ادعای تحویلداری داری لطفا" بیا با من که در یک شرکت خصوصی در اراک از هفت صبح تا هفت شب کار می کنم ؛ جایت را عوض کن ببینم می توانی یکماه دوام بیاوری و با پایه اداره کار کار کنی ؟؟ مگر نه این است که بانکها هر آنچه وام کم بهره وجود دارد اول خودشان استفاده می کنند !!
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    1 3
    اینقد الکی بانکیا رو تحقیر نکنید کافیه توی اینترنت سرچ کنی بزنی
  • یه چی بگم؟ IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    5 0
    وسط بحث اجازه می دین یه بحث سیاسی رو باز کنم؟ شب 29 آذر 1389 زمانی که رییس جمهور وقت، داشت اجرای رسمی قانون هدفمندی یارانه ها رو از تلویزیون اعلام می کرد، ضمن حرفهاش گفت : بعد از این اقدام، می ریم سراغ اصلاح وضعیت بانکها ... همون موقع به پسرم گفتم : تموم شد؛ می زنندش زمین ... و شد آنچه که شد الان هم حضرت آقا مثل موارد قبلی - مثلا کنترل جمعیت - همون حرفها رو می زنند، و کجاست گوش شنوا؟ و کسی که در مقام مجری منویات رهبری، آستین همت بالا بزند؟؟؟؟
  • محمد CA ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    0 1
    این باشگاه از قدیم بوده.... برای الان نیست... من چند از عروسی رفتم اینجا... برای همین باشگاه هست...
  • NL ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    1 0
    همه منتظرند ببینند چکارمیکنند
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    1 0
    باید و حتما حقوقها همسان سازی بشه .زیر اسپیلت اخخخخه خیلی کارتون سخته بانکیا وام با حسابهای مردم حرام است .باید مثل مردم عادی به بانکیا وام بدن ای رهبر عزیزم رسیدگی کن تا عدالت اجرا بشه از همین بانکیا شروع کنید
  • محمد IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    1 0
    کامنت من چرا نصفه منتشر شده؟ عرض کردم اینجا یه ساختمون قدیمی هست.. که برای استفاده همه کارمندان بانک ملی هست و توش عروسی و مراسم برگزار میشه... بانک ملی سال ها هست برای رفاه کارمندان و خانواده هاشون متل تو بابلسر و زائر سرا تو مشهد و یه فروشگاه تو میدون بهارستان داره و بیمارستان و درمانگاه.... لطفاً حقوق کارمندان رو رعایت کنیم.... این ادعاها ظلم به کارمندان هست.
  • عباس IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    4 0
    ماکه کارمند نیستیم نه وام داریم نه بیمه نه امنیت شغلی باید چیکار کنیم
  • زمین خوار ضد بنگاه دار نما IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
    0 0
    حدس من این هست که عده ای زمین خوار به بهانه ممانعت از بنگاه داری بانک ها بدنبال خرید و ساخت برج در آجودانیه هستند . فقط ببینید اگر این مجوعه رو فروختند تماشا کنید که چه کسی می خرد و چه بر سر این زمین خواهد اورد.!!
  • کارمند IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
    2 1
    چرا باید کارکنان بانک اینچنین امکاناتی داشته باشند . از پول سپرده های مردم و بقیه کارمندان دولت برای گرفتن یک وام ساده صد تا امضاء و چند تا ضامن و غیره را داشته باشند. باید کاری کرد و جلوی اشرافیگیری ها را گرفت.
  • کامران IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
    1 0
    یکی بگه تپه حصارک رو که به دانشگاه آزاد دادن و توش یه دانشگاه و بقیش رو هتل و تفریگاه و تله کابین تا شمال درست کردن مال کدوم دوره هست یکی میگفت آجودانیه بانک ملی مال دوره شاه بوده.
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    0 0
    نظرم روچراحذف کردیدنشون نمی دید...حرف حق تلخء

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس