کد خبر 889714
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
حوادث

سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: وقوع انفجار مهیب در یک ساختمان دو طبقه در تهرانپارس، علاوه بر آسیب دیدن چندین خانه و ۶ خودرو، یک کشته و ۴ مجروح برجای گذاشت.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی با اعلام خبر انفجار مرگبار در تهرانپارس درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۰:۲۶ صبح امروز انفجار در یک منزل مسکونی در تهرانپارس،  میدان رهبر، خیابان شهید رجایی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه‌ آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید:

عکس/ انفجار مرگبار در تهرانپارس

انفجار و آتش‌سوزی تانکر بنزین در شهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان قدیمی دو طبقه به وسعت حدود ۲۵۰ متر بود، در طبقه همکف آن کارگاه نجاری ایجاد شده و طبقه بالایی مسکونی بود.

وی تصریح کرد: در این ساختمان انفجار شدیدی رخ داده به حدی که تمام طبقه دوم (دیوارها و سقفهای منزل) تخریب شده، شیشه‌های چندین منزل در اطراف این ساختمان شکسته و حتی برخی از ستونها آسیب دیده و به سطح کوچه و خیابان ریخته بود.

وی با بیان اینکه بر اثر این حادثه به ۶ دستگاه خودرو نیز آسیب رسید، خاطرنشان کرد: پنج نفر که در آن لحظه داخل منزل حضور داشتند، در زیر آوار محبوس شده که آتش‌نشانان به سرعت عملیات آواربرداری را آغاز کرده و موفق به خارج کردن این افراد شدند که چهار نفر از آنها (یک خانم و سه مرد) دچار آسیبهای شدیدی شده و خوشبختانه زنده بودند اما یکی از آنها (خانم حدوداً پنجاه ساله) بر اثر شدت جراحات وارده جان باخته بود. 

ملکی متذکر شد: علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است اما نشت گاز می‌تواند یکی از علتهایی این حادثه باشد، در نهایت در ساعت ۱۲:۴۵ عملیات پایان یافت و آتش‌نشانان محل حادثه را به عوامل انتظامی تحویل دادند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس