کد خبر 889450
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲
قاضی زاده هاشمی نمایه

زارع نژاد گفت: مطلب منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی با عنوان "چه کسی بجای شما عمل می‌کند؟ کذب محض است.

به گزارش مشرق، صبح امروز خبری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر جراحی چشم یک بیمار توسط پزشکی به اسم قاضی زاده هاشمی آن هم در همان روزی که وی به همراه رییس جمهور به توچال رفته بود.

انتشار این خبر با واکنش مشاور وزیر بهداشت همراه بود.

زارع نژاد درخصوص صحت این خبر نوشت: مطلب منتشر شده در روزنامه باختر و باز نشر آن در شبکه های اجتماعی با عنوان "چه کسی بجای شما عمل می کند؟" کذب محض است.

وی یادآور شد: بر خلاف ادعای فوق که با اطلاعات ناقص و متاسفانه رویکرد تخریبی مطرح شده، همراهی وزیر بهداشت با رییس جمهور در پیاده روی توچال در صبح زود روز پنجشنبه، و نه جمعه صورت گرفته است.

زارع نژاد افزود: بیمار یاد شده توسط دکتر هاشمی صبح جمعه مورد عمل جراحی قرار گرفته است و مستندات مربوطه نیز در بیمارستان چشم پزشکی موجود است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
    12 0
    از بس خمیره شماها از دروغ و مزخرفات بافته شده اگر خدای ناکرده یک روزی مثل آدم راست هم بگید کسی باور نمیکنه . مگر در دادگاهی علنی که برای محاکمه شماها برگزار خواهدشد انشاالله
  • دکتر کمال IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
    15 0
    سلام بالاخره پنج شنبه رفتن یا روز تعطیل واعظی که گفته روز تعطیل جمعه نکنه رئیس جمهور پنج شنبه ها هم تعطیله..... نامردا چرا خودتون دوروز تعطیلی دارید ما یه روز؟
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
    1 0
    ما هم از دولت راستگویان باور میکنیم! حتی اگر راست باشد ،وزرات اینقدر وقت ازاد میزاره که کاسبی ادم وتوچال رفتنت هم سرجاش باشه ووزیر هم باشی!
  • سید رضا IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
    11 0
    پنج شنبه ها کار مملکت تعطیله ؟ که رفتن کوه ؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس