کد خبر 889393
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷
کوئنترائو

مدافع سابق رئال مادرید می‌گوید متحمل ضرر مالی سنگین شده اما در عوض آن چیز مهمی به دست آورده است.

به گزارش مشرق، تکلیف فابیو کوئنترائو سرانجام روز گذشته مشخص شد و مدافع پرتغالی نیمکت نشین رئال مارید به تیم ریو آوه پرتغال پیوست، همان تیمی که دوران بازیگری‌اش را در آن آغاز کرد. او در حالی به ریو آوه پیوست که گفته می‌شد در آستانه پیوستن به اسپورتینگ لیسبون است،‌ همان تیمی که فصل گذشته به صورت قرضی در آن توپ می‌زد و ظاهراً به او وعده داده بود که قراردادش را قطعی می کند.

کوئنترائو گفت: من تا روز ۳۱ آگوست (روز آخر بازار نقل و انتقالات تابستانی) منتظر تماس اسپورتینگ ماندم، تماسی که برای آن تمام طول سال گذشته با جان و دل تلاش کردم اما یک تماس هم دریافت نکردم. این واقعا تلخ است.

با وجود طعم تلخی که بدقولی اسپورتینگ لیسبون در کام کوئنترائو برجا گذاشت،‌ او آنقدرها هم ناراحت نیست و در حقیقت از تصمیمش برای رفتن به ریو آوه ابراز رضایت کرد. وی افزود: بعد از آن ماجرا، فکر کردم که من به احساس آرامش و خوشحالی نیاز دارم و برای رسیدن به آن متحمل کلی ضرر مالی شدم. من چشمم را روی کلی پول بستم تا این خوشحالی را در باشگاهی که همیشه با من صادق و وفادار بود به دست آورم. درست است که پولی زیادی از دست دادم اما با هیچ پولی نمی‌توان خوشبختی را خرید. من فقیر به دنیا آمده‌ام و برایم مهم نیست که فقیر هم از دنیا بروم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس