کد خبر 889218
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
رضاییان

باشگاه تراکتورسازی تبریز بدون تغییر پیشنهاد اولیه خود، منتظر نظر نهایی مدافع تیم ملی فوتبال ایران است.

به گزارش مشرق، باشگاه تراکتورسازی تبریز که در ابتدای نقل و انتقالات تابستانی منکر مذاکره با رامین رضاییان برای جذب وی شده بود حالا در تلاش است تا این بازیکن را به جمع شاگردان جان توشاک اضافه کند.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران که فصل گذشته در تیم اوستنده بلژیک حضور داشت رضایتنامه خود را از این باشگاه دریافت کرده است تا بتواند تیم فصل جاری خود را به راحتی انتخاب کند.

رضاییان که از باشگاه‌های حاشیه خلیج فارس پیشنهاداتی را دریافت کرده است با پیشنهاد مالی اغواکننده تراکتورسازی روبرو شد تا مدیران تراکتور، این بازیکن را مجاب به حضور در تبریز و بازی در کنار کاپیتان های تیم ملی کنند.

از قرار معلوم پیشنهاد مالی محمدرضا زنوزی مالک تراکتورسازان به رضاییان پایین تر از مسعود شجاعی و اشکان دژاگه که در ابتدای فصل به تراکتور آمده اند است. همچنین مدیران تراکتورسازی در آخرین مذاکرات خود اعلام کرده اند حاضر نیستند مبلغ و مدت قرارداد پیشنهاد خود را افزایش دهند.

رضاییان نیز همچون احسان حاج‌صفی دیگر مدافع تیم ملی قرار است پاسخ نهایی خود را تا ظهر امروز به مدیران باشگاه تراکتورسازی اعلام کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
    0 1
    ای کاش گردانندگان تیم تراکتورسازی ازتجربه های تلخ استقلال در سالهای گذشته وهمین فصل فعلی عبرت میگرفتند ومتوجه میشدند تنها گرفتن بازیکنان با پولهای نجومی مشکلی راحل نمیکند اگر اینگونه بود تیم استقلال در فصل گذشته وفصل جاری باگرفتن بیش از22بازیکن با هزینه های نجومی در لیگ برتر چنین نتایج ضعیفی را پس از5بازی نمیگرفت ویا در بازی در استادیوم آزادی باتیم قطری مفتضحانه شکست نمیخورد مطمین باشید تراکتورسازی هم ازاین ولخرجیها نتیجه ای عایدش نخواهدشد وفصل بعد زنوزی صاحب ثروتهای بادآورده نیز دست ازاین تیم خواهدشست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس