کد خبر 889162
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲

دارنده دو مدال طلا و دو برنز جهان، در هفته سوم لیگ برتر آزاد برای تیم آرش زین بابل به روی تشک خواهد رفت.

به گزارش مشرق، رضا یزدانی  در حالی که با شرایط سختی به دلیل مصدومیت شدید پایش به ریو رفته بود بعد از آنکه در سومین المپیک زندگی‌اش نیز نتوانست به مدال برسد، دیگر روی تشک حاضر نشد. او که دو مدال طلا و دو برنز جهان و همچنین سه طلای بازی‌های آسیایی را در کارنامه دارد، همچنان به دلیل نداشتن مدال المپیک نمی‌تواند از دنیای قهرمانی دل بکند و با وجودی که با مصدومیت کهنه‌ای در پایش مواجه است، اما مدت‌هاست دوباره تمریناتش را در مازندران دنبال می‌کند و حتی هیئت کشتی مازندران از فدراسیون کشتی خواست تا سهمیه حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی را به او بدهند که همین اتفاق افتاد اما مشکلاتی چون درگذشت یکی از اقوام نزدیک یزدانی و همچنین کاهش وزن شدید، باعث شد در انتخابی شرکت نکند.

یزدانی در اردوهای اولیه بعد از انتخابی تیم ملی به عنوان کشتی گیر مدعو فراخوانده می‌شد که البته در تمرینات هم حضور پیدا نکرد اما با توجه به خلاءیی که در وزن 97 کیلو داریم و علیرضا کریمی با وجود کسب مدال طلای این وزن بازی‌های آسیایی، در جهانی از نظر وزنی توان مبارزه با 97 کیلوهای شاخص دنیا را نخواهد داشت، کادرفنی تیم ملی به یزدانی فرصت دوباره‌ای داد که در جام دیمیتری کرکین روسیه خودش را محک بزند. این موضوع با مخالفت رضا یزدانی مواجه شد و حالا فدراسیون کشتی اعلام کرده او می‌تواند در جام مدوید حضور پیدا کند اما هنوز معلوم نیست این کشتی گیر جویباری قصد همراهی تیم اعزامی به این تورنمنت را داشته باشد یا نه.

در همین حال و در کنار تمام مواردی که به آنها اشاره شد سیدمراد محمدی سرمربی تیم آرش زین بابل به تسنیم خبر داد که رضا یزدانی در هفته سوم لیگ برتر قرار است مقابل تیم پتروشیمی روی تشک برود.

باید دید او در چه شرایطی بعد از دو سال دوری از تشک و مسابقه، به مبارزه خواهد پرداخت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس