کد خبر 889131
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۷
موبایل

حاکمان امارات با یک شرکت جاسوسی صهیونیستی قراردادی بسته و با کمک صهیونیست‌ها، به اطلاعات تلفن همراه رقبا و معارضان داخلی و خارجی از جمله امیر قطر و نخست‌وزیر لبنان دسترسی پیدا کرده بودند.

به گزارش مشرق، ایمیل‌های افشاء شده برای خبرنگار نیویورک‌تایمز نشان می‌دهد که امارات از یک شرکت ساخت بدافزارهای جاسوسی خواسته که تلفن همراه امیر قطر و یکی از شاهزادگان عربستان را هک کند.

این ایمیل‌ها در ضمائم دو پرونده شکایت از این شرکت صهیونیستی موجود است؛ شاکیان یک تبعه قطری و یک روزنامه‌نگار مکزیکی هستند که آنها هم قربانی این پروژه جاسوسی امارات از مخالفان داخلی و خارج‌نشین ابوظبی شده‌اند؛ این دو پرونده در دادگاه‌های رژیم صهیونیستی و قبرس مفتوح است.

در این پرونده آمده که دولت امارات در آگوست سال ۲۰۱۳، با شرکت صهیونیستی «گروه NSO» برای این کار، قرارداد امضا کرده است.

«شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر، شاهزاده «متعب ابن عبدالله» شاهزاده سعودی که در سال ۲۰۱۳ شانس اصلی نشستن بر تخت پادشاهی بود و «سعد حریری» نخست‌وزیر فعلی لبنان از مشهورترین اهداف این پروژه اماراتی-صهیونیستی بوده‌اند.

رویه کاری این بدافزار صهیونیستی به این صورت بوده که ابتدا متنی حاوی یک لینک را به صورت پیامک برای قربانی ارسال می‌کرده و اگر قربانی بر روی آن لینک کلیک می‌کرده، بدافزار در تلفن همراهش دانلود و فعال می‌شده است؛ از آن زمان، شرکت صهیونیستی به همه اطلاعات مخاطبین، پیامک‌ها، ایمیل‌ها و نرم‌افزارهای پیام‌رسان مانند تلگرام که بر روی گوشی قربانی موجود بوده، دسترسی پیدا می‌کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس