کد خبر 889072
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
محجوب

جوادمحجوب نماینده وزن 100+ کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان در جدول شانس مجدد بازی را به نماینده ازبکستان واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

به گزارش مشرق، سیزدهمین روز از هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی اندونزی در حالی از صبح امروز(جمعه) آغاز شده است که جواد محجوب نماینده سنگین وزن تیم ملی جودو کشورمان ابتدا با قرعه استراحت رو به رو بود و در نخستین مبارزه خود موفق شد "بکوبلات توکتوگونو" نماینده قرقیزستان را شکست دهد. محجوب با این پیروزی به نیمه نهایی بازی‌های آسیایی راه یافت. نماینده سنگین وزن تیم ملی جودو کشورمان در نیمه نهایی به مصاف "اولزیبیار" از مغولستان رفت و در 2 ثانیه مانده به پایان مبارزه بازی را به نماینده مغولستان واگذار کرد.

محجوب برای کسب نشان برنز در جدول شانس مجدد به مصاف نماینده ازبکستان رفت و این دیدار در پایان به سود نماینده ازبکستان به پایان رسید. نماینده ازبکستان نایب قهرمان جوانان جهان و دارنده دو عنوان سومی رقابت‌های گرند پری تاشکند و گرند پری هوهات را در کارنامه خود دارد.

روز گذشته نیز سعید ملایی نماینده وزن 81- کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان در فینال بازی‌های آسیایی با رای داوران بازنده اعلام شد و به مدال نقره دست یافت. محمد محمدی بریمانلو نماینده وزن 73- کیلوگرم تیم ملی جودو مردان در جدول شانس مجدد با شکست حریف خود به مدال برنز بازی‌های آسیایی دست یافت.

علیرضاخجسته نماینده وزن 60- کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان در نخستین مبارزه مقابل نماینده کره شمالی شکست خورد.

در بخش بانوان نیز، مبینا عزیزی و دنیا آقایی با شکست مقابل حریفان خود از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس