کد خبر 889048
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
عزت اللهی

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان با شرط خرید قطعی، قراردادی یک ساله با باشگاه ردینگ انگلیس امضا کرده است.

به گزارش مشرق، سعید عزت‌اللهی، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته قراردادی را با تیم ردینگ انگلیس که در چمپیونشیپ (لیگ دسته یک فوتبال انگلیس) حضور دارد به امضا رساند. جزئیات زیادی از این قرارداد منتشر نشده اما قابل ذکر است که عزت‌اللهی با قرارداد مشروط یک ساله به این تیم انگلیسی پیوسته است.

عزت‌اللهی که به مدت دو فصل دیگر با باشگاه روستوف روسیه قرارداد داشت و فصل گذشته نیز به صورت قرضی در باشگاه آمکار بازی کرد، با قرارداد یک ساله و قرضی به ردینگ پیوسته که شرط قرارداد او، خرید قطعی است. به این ترتیب که با توافق طرفین پس از پایان قرارداد قرضی، این قرارداد به صورت خرید قطعی از باشگاه روستوف امضا خواهد شد تا عزت‌اللهی پس از سه سال فوتبال روسیه را به این شکل ترک کند.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی با تیم ردینگ قرارداد امضا کرد که این باشگاه با توجه به پایان مهلت نقل‌وانتقالات فوتبال انگلیس نمی‌توانست خرید قطعی داشته باشد و به همین دلیل عزت‌اللهی به صورت قرضی به این تیم پیوسته است.

مذاکرات باشگاه انگلیسی با روستوف نیز چند روز به طول انجامید و به همین دلیل پیوستن عزت‌اللهی به ردینگ طولانی شد. عزت‌اللهی در حالی با ردینگ قرارداد امضا کرد که باشگاه استاندارد لیژ بلژیک نیز پیشنهادی را به باشگاه روستوف برای جذب وی داده بود. همچنین یک باشگاه دیگر نیز از این کشور خواهان هافبک ملی‌پوش ایرانی بود، اما او ترجیح داد راهی فوتبال انگلیس شود.

مهدی حق‌تعالی، مدیر برنامه‌های این بازیکن در خصوص پیوستن عزت‌اللهی به ردینگ گفت: باشگاه ردینگ در نزدیکی لندن است و فرصت بسیار خوبی برای سعید محسوب می‌شود تا بتواند توانایی‌ فوتبالی خود را در قلب فوتبال دنیا به نمایش بگذارد. مطمئناً این فرصت خوبی است که در اختیار عزت‌اللهی قرار گرفته است و حضور در ردینگ می‌تواند شروع خوبی برای او باشد.

عزت‌اللهی پس از امضای قرارداد با ردینگ، انگلیس را ترک کرد تا ضمن حضور در اردوی تیم ملی فوتبال کارهای مربوط به ویزای کار خود را نیز انجام دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
    0 0
    چمپیونشیپ لیگ یک نیست، بین لیگ ۱ و پرمیر لیگ هستش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس