کد خبر 889008
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
استقلال ایران و السد قطر

باشگاه استقلال با پرداخت بدهی‌های خود، اقدام بزرگی انجام داد.

به گزارش مشرق، پس از ضرب‌الاجلی که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا جهت پرداخت بدهی‌های‌شان تعیین کرد، باشگاه استقلال در این میان اقدامات بزرگی را انجام داد و مدیران این باشگاه با تأمین منابع مالی، با بسیاری از بازیکنان و مربیان پیشین خود تسویه حساب کردند.

باشگاه استقلال در این زمینه، کمیته‌ای با حضور امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال، علی خطیر معاون ورزشی باشگاه، هادی مباشری معاون اجرایی استقلال، نصرالله عبداللهی مشاور سرپرست باشگاه، اصغر حاجیلو سرپرست تیم و دکتر امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه تشکیل داد. در روزهای گذشته با افرادی چون وحید طالب‌لو، امیرحسین صادقی، آرش برهانی، آندرانیک تیموریان، جواد شیرزاد، هاشم بیک‌زاده، امین حاج‌محمدی‌، رضا عنایتی، پرویز مظلومی، میرشاد ماجدی و ... مذاکراتی انجام شد تا با آنها تسویه حساب شود. این افراد هم بخش عمده‌ای از مطالبات‌شان را بخشیدند و مابقی آن را دریافت کردند.

بدون شک باشگاه استقلال بدهی‌های زیادی بابت مالیات، هزینه رفت و آمد و اسکان در شهرهای مختلف دارد و ...، اما همین که با بسیاری از بازیکنان و مربیان پیشین خود پس از سال‌ها تسویه حساب کرد، نشان از اقدام بزرگ باشگاه دارد. در سال‌های گذشته، نکته ناراحت‌کننده بحث طلبکارانی بود که این باشگاه را با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌کرد، اما هیچ مدیری برای آن اقدام نکرده بود. امسال با توجه به خطر حذف از آسیا، مسئولان استقلال با این راهکار توانسته‌اند حداقل بخشی از بدهی‌های خود را پرداخت کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس