کد خبر 888980
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸
علی دایی

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: متاسفانه در زدن گل موفق نبودیم و می‌توانستیم در نیمه اول کار را تمام کنیم.

به گزارش مشرق، علی دایی بعد از حضور در نشست خبری درحالی که مقابل دوربین های صدا و سیما قرار نگرفت با ناراحتی خطاب به آنها گفت باید از شما اجازه بگیرم که با چه کسانی صحبت کنم. من دوست ندارم با صدا و سیما صحبت کنم و اکنون هم مقابل لوگوی صدا و سیما نمی نشینم.

وی پس از برتری 2 بر یک مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود. با این شرایط آب و هوایی که اهواز دارد. می‌دانستیم فولاد در زمین خودش از دقیقه 60 با توجه به اینکه تیم های حریف در زمین کم می‌آوردند بهتر کار می کند. 4 تا از 5 گل خود را از دقیقه 60 به بعد به ثمر رسانده است. خداراشکر بچه های ما هم خوب کار کردند. متاسفانه در زدن گل موفق نبودیم و می‌توانستیم در نیمه اول کار را تمام کنیم.

دایی ادامه داد: در مجموع بازی خیلی خوبی بود ما آمده‌ بودیم که سه امتیاز را بگیریم و خدا را شکر بچه‌ها توانستند به حق خود برسند. در هفته جاری هم خیلی کار کرده بودیم و این انتظار را داشتیم که به پیروزی برسیم اما از سوی دیگر می‌دانستیم که کار سختی داریم و امشب هم فشار زیادی به ما آمد. 

وی عنوان کرد: ما به این شرایط آب و هوایی عادت نداریم و همین موضوع دست ما را بسته بود. اما با وجود این شرایط موقعیت‌های گلی که تیم ما بدست آورد اندازه فولاد بود. در نیمه دوم هم بازی پایاپای بود شاید مالکیت توپ با فولاد بود اما ما هم دفاع صرف نداشتیم. 

سرمربی سایپا تاکید کرد: وقتی شما در آخرین دقایق گل مساوی  را می‌خورید و پس از آن حمله می‌کنید و به گل برتری می‌رسید یعنی برای مساوی نیامده بودید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
    12 9
    زده به سرش اگه خدا بخاد ، یارو پاک دیوانه شده ... نه خوبه بازی رو هم بردی
  • IR ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
    7 9
    این علی دایی هم هرجا میره مشکل ساز میشه - انگار عالم و آدم برده ش هستن مردکِ خود بزرگ بین
  • IR ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
    5 8
    رفتار از سر نخوت و بسیار زشت دایی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس