کد خبر 888978
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴
تارتار

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: بازیکن منتظر است که در مورد مسایل مالی با آنها حرف بزنم دوست ندارد در مورد مسایل فنی حرف بزنم.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار در نشست خبری گفت: نمی‌خواهم در مورد بازی صحبت کنم می‌خواهم در مورد مشکلات مان صحبت کنم. بازیکن گوش دارد اما نمی شنود. کادرفنی ما هم کار برایشان سخت است. مشکلات داریم. از همه تشکر می‌کنم مدیریت باشگاه در تلاش است اما تا مشکلات حل نشود نمی‌توانیم در تمرینات شرکت کنیم.

وی افزود: بازیکن منتظر است که در مورد مسایل مالی با آنها حرف بزنم دوست ندارد در مورد مسایل فنی حرف بزنم. سپاهان را ببینید، جانانه جنگیدیم اما وقتی بازیکن تمرکز نداشته باشد نمی تـواند تمرین کند اما تا زمانی که حق و حقوق بازیکنان پرداخت نشود دیگر در تمرینات شرکت نمی‌کنیم. تهدیدی هم نیستم. کسی نیست به داد ما برسد. مدام می‌گویند فلان وزیر دستور داد مشکل فلان تیم حل شود ما چی؟!

وی افزود: از بازیکنانم تشکر می‌کنم امیدوارم مشکلات حل شود چون این تیم را دوست دارم این سال سومی است که در این تیم حضور دارم و با این تیم زندگی کرده‌ام. واقعا شرایط سخت شده است کارد به استخوانم رسیده است. امیدوارم برگردیم ، نمی‌توانم به روی کادر و بازیکنان نگاه کنم. کادر من 50 درصد از پولش را از فصل قبل نگرفته است. بقیه تیم‌ها 90 تا 95 درصد پول‌های فصل قبل را گرفته‌اند. 

تارتار با اشاره به تلاش مدیریت باشگاه عنوان کرد: رضائیان تنها است از کجا بیاورد، چقدر تلاش کند استاندار بوشهر چه کرده است؟ از استاندار ممنون هستم مصوبه‌ای تصویب شد قرار شد مشکلات حل شود اما مدام می‌گویند این هفته و آن هفته پس کو. اگر باخته‌ایم با من است اما ما یقه سپاهانی را گرفته‌ایم که مدعی قهرمانی است. 

تارتار بعد از پایان صحبت‌هایش سالن نشست را ترک کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس