حفر کانال در جنگل

جهادگران مازندرانی با حمایت قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) روستای ۵۰ خانواری را از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌کنند.

به گزارش مشرق، روستای زری‌جا از توابع بخش بندپی شهرستان بابل که ساکنان آن سالیان طولانی از آب آشامیدنی برخوردار نبودند و روستائیان آن را از چشمه‌های اطراف و رودخانه با ظروف گوناگون تأمین می‌کردند، تا مدتی دیگر صاحب آب شرب سالم خواهند شد.

جهادگران گروه جهادی امام رضا(ع) ، دانشگاه مازندران و گروه جهادی ده‌پای میروت با هدایت بسیج سازندگی استان و حمایت های مالی قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در جریان یک عملیات خدمت‌رسانی دشوار و طاقت‌فرسا در میان جنگل کانال انتقال لوله آب را حفاری می‌کنند.

طول این کانال حداقل ۹ کیلومتر ارزیابی شده است؛ روستای زری‌جا از این پس می‌تواند از آب شرب سالم چشمه های زلال منطقه برخوردار شود و روستائیان برای تأمین آب آشامیدنی دشواری‌های کمتری را تجربه کنند.

روز گذشته قائم مقام قرارگاه جهادی ستاد اجرایی ضمن بازدید از مراحل مختلف انجام این پروژه جهادی در جریان جزئیات اقدامات گروه‌های جهادی و پیشروی پروژه قرار گرفت.

مجتبی باستان ضمن تقدیر از فعالیت‌های خالصانه نیروهای جهادی استان فعال در پروژه آب شرب روستایی تأکید کرد : قرارگاه جهادی ستاد اجرایی متشکل از خادمان مردم آماده حمایت از چنین طرح‌هایی است که هدف آن کسب رضایت حق‌تعالی و همینطور خدمت بی‌منت به آحاد محرومین است.

امید آفرینی ، خدمت صادقانه و بدون منفعت‌طلبی، اخلاص، صمیمیت، رویکردهای تخصصی و مردممدارانه از ویژگی‌های ممتاز نیروهای ولایت‌مدار جهادی کشور به شمار می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس