نیکخواه بهرامی

تیم ملی بسکتبال با غلبه بر کره جنوبی، ضمن صعود به فینال بازی های آسیایی انتقال شکست در فینال دوره پیشین بازی ها را از این تیم گرفت.

به گزارش مشرق، از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بسکتبال هجدهمین دوره بازیهای آسیایی، امروز پنجشنبه تیم های ملی بسکتبال ایران و کره جنوبی  در جاکارتا به مصاف هم رفتند که طی آن ملی پوشان کشورمان موفق شدند حریف خود را با نتیجه ٨٠ بر ٦٨شکست دهند.

حامد حدادی، صمد نیکخواه بهرامی، بهنام یخچالی، محمد حسن زاده و سجاد مشایخی ترکیب اولیه تیم ملی بسکتبال را در دیدار برابر کره جنوبی تشکیل دادند. این دیدار با قضاوت داورانی از اندونزی، هند و فیلیپین برگزار شد.

در جریان دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و کره جنوبی، ملی پوشان کشورمان با دفاع نفر به نفر بازیکنان حریف را برای رسیدن به موقعیت امتیاز به دردسر انداختند و در عین حال خود با نفوذ به زیر سبد حریف یا شوت از راه دور ،  صاحب امتیاز شدند. ملی پوشان کشورمان از اولین دقایق دیدار امروز، از حریف پیش افتاده و این برتری را تا پایان بازی حفظ کردند.

شاگردان مهران شاهین طبع که با دو پیروزی به این مرحله از بازیهای آسیایی راه یافتند، با غلبه بر کره جنوبی برای دومین دوره متوالی فینالیست بازیهای آسیایی شدند.

نتیجه کامل دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و کره جنوبی به این شهر است:

* ایران ٨٠ - کره جنوبی ٦٨

(۲۱ بر ۱۴)،  (۱۹ بر۱۴)، (٢٣ بر ٢٠)، ( ١٧ بر ٢٠)

تیم  ملی بسکتبال ایران با پیروزی در دیدار امروز مقابل کره جنوبی، انتقام شکست برابر این تیم در فینال دوره پیش بازیهای آسیایی را گرفت.

ملی پوشان کشورمان ۴ سال پیش در فینال بازیهای آسیایی کره جنوبی، برابر میزبان شکست خوردند و از کسب عنوان قهرمانی باز ماندند.

تیم ملی بسکتبال ایران که پیش از مرحله نیمه نهایی، تیم های سوریه و ژاپن را در مرحله مقدماتی و یک چهارم نهایی شکست داده بود، در دیدار فینال و برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف برنده دیدار تیم های چین تایپه و چین می رود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس