کد خبر 888719
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
قتل

معاون اجتماعی استان همدان با اشاره به درگیری در یکی از نمایندگی‌های خودرو، گفت: اختلاف حساب مالک این نمایندگی با دو مشتری و عدم عمل به تعهداتش به درگیری و در نهایت قتل و مجروحیت آنان منجر شد.

به گزارش مشرق، حسین بشری اظهارداشت: در پی اعلام درگیری و چاقو کشی در یکی از نمایندگی‌های خودرو شهر همدان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله اکیپی از ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد دو نفر پس از وارد شدن به نمایندگی مزبور با مالک آن ضمن مشاجره لفظی، درگیر شدند که وی نیز ابتدا با سلاح گرم به یکی از افراد شلیک و سپس با چاقو به نفر دوم حمله کرده و به شدت وی را مجروح می‌کند.

بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: هر دو مجروح به بیمارستان منتقل، اما یکی از مجروحان که مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست می‌دهد و مجروح دیگر نیز بستری و وضعیت عمومی وی مناسب است.

این مقام انتظامی ادامه داد: مالک نمایندگی توسط کارآگاهان دستگیر شده و در بازجویی‌های پلیس سعی در انحراف تحقیقات داشت، که نهایتا به شلیک گلوله و درگیری با این دو نفر و همچنین پنهان کردن اسلحه در چاه فاضلاب اعتراف کرد و اسلحه نیز توسط ماموران کشف شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان با اشاره به اینکه قاتل علت درگیری و نزاع را اختلاف حساب با این دو مشتری اعلام کرده است، گفت: عدم انجام تعهدات نمایندگی نهایتا به درگیری و قتل منجر شده است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس