کد خبر 888650
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
عادل عزت

فدراسیون فوتبال عراق به خاطر مسائل مالی در آستانه انصراف از عضو فدراسیون غرب آسیا و به عضویت درآمدن در فدراسیون من درآوردی سعودی ها است.

به گزارش مشرق، سعودی‌ها یک سال مانده به آغاز انتخابات ریاست جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا فعالیت خود را برای جمع آوری آراء اعضای AFC برای گرفتن منصب ریاست آغاز کرده اند. استعفای عادل عزت، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان از سمتش اولین اقدام رسمی سعودی ها برای آمادگی برای ریاست فوتبال آسیا بود.

در جدیدترین خبر امروز سایت اسپورت عراق خبر داد: فدراسیون فوتبال عراق به فدراسیون فوتبال قطر اعلام کرد که می خواهد از عضویت فدراسیون غرب آسیا انصراف بدهد و به خاطر پیشنهاد مالی خوب به عضویت فدراسیون جنوب غرب آسیا با ریاست عربستان در بیاید. اما فدراسیون قطر نمی خواهد یک عضو فدراسیون غرب آسیا را از دست دهد و می خواهد پیشنهاد مالی بهتری به عراقی ها بدهد.

سعودی ها 3 ماه پیش یک فدراسیون من درآوردی به نام «فدراسیون جنوب غرب آسیا» ایجاد کردند و شروع به عضو گیری کردند تا آراء فدراسیون های مختلف را کسب کنند و برای انتخابات آینده ریاست AFC با کنار زدن شیخ سلمان، عادل عزت را جایگزینش کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس