کوراش

قنبرعلی قنبری نماینده وزن 66- کیلوگرم کوراش کشورمان در نیمه نهایی بازی را به نماینده ازبکستان واگذار کرد و به مدال برنز بازی‌های آسیایی دست یافت.

به گزارش مشرق، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی اندونزی 2018 در حالی پیگیری می‌شود که مسابقات کوراش از صبح امروز(سه شنبه) آغاز شده است. 

قنبرعلی قنبری دومین نماینده کشورمان امروز در وزن ۶۶- مردان در دور نخست برابر عثمان علی اف از قرقیزستان به برتری دست یافت و راهی یک هشتم نهایی شد، قنبری در این مرحله به مصاف  دامن از قزاقستان رفت و با ضربه فنی برنده شد تا با کسب دومین پیروزی خود به یک‌چهارم نهایی برسد. وی در یک چهارم نهایی برابر اورفاژون دودوف از تاجیکستان در پایان مبارزه ای دشوار به برتری دست یافت تا با کسب پیروزی متوالی و صعود به نیمه نهایی برنزش قطعی شود. وی در نیمه نهایی به مصاف معروف گاپیلوف ازبکستانی رفت و با شکست مقابل حریف خود به مدال برنز بازی‌های آسیایی دست یافت.

قنبری گفت: تمام تلاشم این بود که به فینال راه پیدا کنم اما نشد و شرمنده مردم شدم. تمام تلاش خود را انجام دادم و کم کاری نکردم. از روز اول برای کسب مدال طلا آمده بودم ولی نتوانستم به هدفم برسم.

وی تاکید کرد: از دنیای قهرمانی خداحافظی می کنم و دیگر قصد ندارم در کوراش باشم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس