کد خبر 888369
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
عبدالله ویسی

سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که با استعفای عبدالله ویسی موافقت نشد، گفت: به جدایی این مربی فکر نمی‌کنیم و مخالف این کار هستیم.

به گزارش مشرق، ابوذر شجاعی درباره استعفای عبدالله ویسی از هدایت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: هنوز استعفای کتبی ویسی به دست باشگاه نرسیده است و استعفای او را به صورت شفاهی و از طریق رسانه‌ها دریافت کرده‌ایم که با توجه به این موضوع نیز روز گذشته هیات مدیره باشگاه جلسه‌ای برای بررسی این موضوع و حل مشکلات موجود تشکیل داد.

 

او با بیان این‌که در جلسه روز گذشته با استعفا و جدایی عبدالله ویسی موافقت نشد، گفت: عصر امروز نیز جلسه‌ای با حضور خود آقای ویسی برگزار می‌شود تا مشکلات و همچنین موضوع استعفای او بررسی شود. ما به جدایی این مربی فکر نمی‌کنیم و مخالف این کار هستیم؛ نفت، بازی مهم با استقلال تهران را پیش‌رو دارد و باید از زمانی که در اختیار داریم به بهترین نحو برای کسب نتیجه استفاده کنیم تا در نهایت تیم به نقطه مطلوبی برسد.
سخنگوی باشگاه نفت‌مسجدسلیمان عنوان کرد: به هر حال یکسری مشکلات وجود دارد که باید رفع شود و انتظار ما از هواداران این است که بیش‌تر از قبل کنار تیم خود باشند و با حمایت‌های خود به روند نتیجه‌گیری تیم کمک کنند. ابتدای فصل هستیم و شرایط ما نیز مانند تیم‌های دیگر است و می‌بینید که تیم‌های سابقه‌دار و بزرگ لیگ نیز تا اینجای مسابقات چندان در نتیجه‌گیری موفق نبوده‌اند. در هر صورت در ادامه مسیر به حمایت همه‌جانبه هواداران نیاز داریم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس