کد خبر 888335
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
شفر حاجیلو

اشتباه در برگه تعویض یک بازیکن در جریان دیدار استقلال و السد، خشم شفر را در پی داشت.

به گزارش مشرق، شب گذشته استقلال در دیداری خانگی قابل السد قطر در ورزشگاه آزادی نتیجه را ۳ بر یک مقابل حریف نامدارش واگذار کرد. آبی های تهرانی شب خوبی را مقابل صدهزار تماشاگر خودی نداشتند و فشار تماشاگر، بازی نه چندان راضی کننده استقلال و در نهایت باخت به حریف قطری، باعث ناراحتی و خشم طرفداران شده بود.

اما در جریان این دیدار اتفاق عجیبی رخ داد که باعث شد دوربین های تلویزیونی برای لحظاتی روی حرکات وینفرد شفر سرمربی استقلال زوم کنند. سرمربی آلمانی استقلال به سرپرست این تیم گفت تا برگه تعویض بازیکن خارجی حاضر در زمین این تیم را آماده کند تا به جای او، محمد دانشگر را وارد زمین کند. با این وجود اشتباه اصغر حاجیلو سرپرست این تیم، خشم و عصبانیت شدید شفر را در پی داشت. شفر خواستار تعویض نویمایری بود که ظاهرا مصدوم شده بود اما حاجیلو به اشتباه نام الجاجی گرو را در برگه تعویض نوشت. 

تنها چند لحظه پس از ثبت این اسم و زمانی که داور دستور تعویض را صادر کرد شفر متوجه اشتباه سرپرست تیمش شد و با عصبانیت و فریاد، خواستار لغو تعویض شد. او برگه تعویض را از دست حاجیلو کشید و به الحاجی گرو هم که گیج شده بود و تا لبه خط برای تعویض آمده بود گفت به جایش در زمین برگردد. این اشتباه بزرگ حاجیلو آن هم در شرایطی که تیم فشار زیادی را بابت نتیجه متحمل شده بود و تماشاچیان در حالت عصبی بازی را دنبال می کردند باعث فریادهای بی شمار شفر شده بود.

در نهایت در دقیقه ۵۵، نویمایر جای خود را به دانشگر داد تا بازیکن مدنظر شفر وارد زمین شود.

اما این اتفاق، پایان ماجرا نبود؛ شفر در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی در گفتگو با رسانه ها، در ابتدای حرف هایش تاکید کرد: "من بعضی چیزها را در اطراف تیم باید تغییر بدهم و این کار را هم می کنم."

این در حالی است که شنیده می شود یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه هم از اول با انتخاب حاجیلو به عنوان سرپرست تیم مخالف بود و حالا ظاهرا قرار است در این مورد تصمیم گیری ویژه ای انجام شود.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس