کد خبر 888257
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
منچستریونایتد

سرخپوشان شهر منچستر فصل ۱۹-۲۰۱۸ لیگ برتر انگلیس را به بدترین شکل ممکن آغاز کرده‌اند.

به گزارش مشرق، ژوه مورینیو که تیمش فصل گذشته لیگ برتر انگلیس را با 19 اختلاف نسبت به منچسترسیتی در جایگاه دوم به پایان برد، بارها در اظهارنظرهای اخیر خود از اینکه مسئولان باشگاه منچستریونایتد خواسته‌های وی در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی را عملی نکردند، انتقاد کرد.

تیم تحت‌هدایت مورینیو به هر حال فصل جدید لیگ برتر را با برتری 2 بر یک مقابل لسترسیتی آغاز کرد تا امیدهایی در دل هواداران به وجود بیاید، اما این امید خیلی زود جایش را به نگرانی داد، چرا که منچستریونایتد در هفته دوم شکست ناامیدکننده 3 بر 2 در خانه برایتون را متحمل شد و در ادامه هم شب گذشته در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه 3 بر صفر مغلوب تاتنهام شد.

این بدترین شروع منچستریونایتد در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی انگلیس در 26 سال اخیر است. منچستریونایتد در فصل 93-1992 نیز فصل را با دو شکست از سه بازی اول خود آغاز کرده بود و از آن زمان تا به این فصل چنین اتفاقی تکرار نشده بود. در آن فصل شیاطین سرخ فصل را با دو شکست مقابل تیم‌های شفیلدیونایتد و اورتون و تساوی برابر ایپسوئیچ تاون آغاز کرده بود.

نکته جالب اینجاست که در همان فصل 93-1992 که منچستریونایتد فصل را بد شروع کرد، سرالکس فرگوسن این تیم را با وجود اختلاف 10 امتیازی، در نهایت به عنوان قهرمانی رساند. باید دید که آیا مورینیو نیز می‌تواند معجزه سرالکس را این فصل تکرار کند یا خیر؟

شکست شب گذشته شیاطین سرخ مقابل تاتنهام، پنجاهمین باخت منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس